Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Als ik nu weer voor die keuze had gestaan dan had ik opereren gekozen in plaats van de zenuwblokkade. Die heeft mij echt niks gebracht.
Ik hoop van harte dat het voor jouw wel werkt!
Ik heb beduidend minder pijn aan mijn armen, maar heb wel (flinke) operatie pijnen... even afwachten hoe dat gaat verlopen.
har166 schreef:Ik kon toentertijd niet worden geopereerd doordat het middenin coronatijd was, maar daar baal ik echt van. Ik heb zoveel restklachten doordat die zenuw te lang klem heeft gezeten. Zelfs de fysio kan daar niks meer voor doen. Wat weerhoudt je om te laten opereren?
Electra63 schreef:har166 schreef:Ik kon toentertijd niet worden geopereerd doordat het middenin coronatijd was, maar daar baal ik echt van. Ik heb zoveel restklachten doordat die zenuw te lang klem heeft gezeten. Zelfs de fysio kan daar niks meer voor doen. Wat weerhoudt je om te laten opereren?
De wachttijd bij Neurochirurgie is lang. Ik heb ooit een ruggenprik gehad en dat gaatje ging niet dicht. En de wisselende berichten over de resultaten van de operatie, maar ook over de zenuwblokkades.
En omdat 75% uit zichzelf geneest, dus daar hoop ik ook nog op.
En ik gewoon hoopte dat het geen hernia is. Met mijn kanaalstenose in mijn nek gaat het ook al jaren goed, zonder operatie (maar heb ik jaren vreselijk veel pijn van gehad)
Ik heb een rot-jaar achter de rug en wil gewoon ff niets vervelends meer, maar rust in de tent.
Maar ja, dat wil iedereen.
Ik werd er gewoon door overvallen.... heb zoveel moeite moeten doen om doorverwezen te worden en de huisarts had gezegd: het is geen hernia, weet ik zeker.
Muronia schreef:Ik wil niet vervelend zijn of je bang maken maar je er wel bewust van maken dat de operatie ook veel ellende kan veroorzaken. Ik heb in 2017 een hernia operatie aan L5/S1 wervels gehad en nu een aantal jaren later is er artrose ontstaan op de operatieplek en daar is helemaal niks meer aan te doen. Ik ben nu 44 en hou de rest van mn leven zenuw/herniapijn. Destijds was ik zo blij met de operatie en opgelucht nadien, maar als ik dit had geweten had ik er alles aan gedaan om de operatie te voorkomen.
Electra63 schreef:Har166,
Bedankt!
Marvantos,
Bedankt voor de tip. Alles is in werking gesteld voor de zenuwblokkade en de pijnstilling helpt wel, maar niet genoeg.
Maar ik hou het wel in gedachte, voor als de zenuwblokkade niet helpt
Ik zag dat jij eerder in dit topic Lange Voorhout aanraadde, de arts die mij gaat behandelen heeft ook daar gewerkt. Hij werkt tevens in Erasmus.
Muronia schreef:Ik wil niet vervelend zijn of je bang maken maar je er wel bewust van maken dat de operatie ook veel ellende kan veroorzaken. Ik heb in 2017 een hernia operatie aan L5/S1 wervels gehad en nu een aantal jaren later is er artrose ontstaan op de operatieplek en daar is helemaal niks meer aan te doen. Ik ben nu 44 en hou de rest van mn leven zenuw/herniapijn. Destijds was ik zo blij met de operatie en opgelucht nadien, maar als ik dit had geweten had ik er alles aan gedaan om de operatie te voorkomen.
Electra63 schreef:Fijn Muppet, dat de behandeling is aangeslagen.
Ik ben net terug van de zenuwblokkade. Hij heeft 2 zenuwen aangeprikt. Met de oxycodon mag ik gelijk stoppen, met de Pregabaline moet ik doorgaan, tot ik helemaal pijnvrij bent.
De behandeling zelf was zo gebeurd en was niet heel pijnlijk. Alleen op de behandeltafel klimmen en op mijn buik te gaan liggen, was ff een dingetje.
Autorit van 45 min. was ook niet heel fijn. Ik moet vooral nu weer rechtop gaan lopen en mijn rechterbeen gewoon belasten, ik loop heel scheef.
Dus ik ben benieuwd of de pijn weggaat.