Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Drinken gaat gewoon snel terug in de bekerhouder die letterlijk precies naast me zit rechts. Ik eet dan voornamelijk ook gewoon wanneer ik op de autosnelweg rijd, dus niet in bebouwde kom e.d. en dan staat hij toch standaard in de 5 of 6 (afhankelijk welke auto ik mee heb) dus hoeft er niet geschakeld te worden.
Dan neem ik wel even een banaan mee in dat laatste geval.
SansaS schreef:Ik vind het zo bijzonder te lezen dat mensen zeggen zo moe te zijn niet wakker te kunnen worden maar wel menen ze 3 minuten later klaarwakker in de auto zitten en goed opletten?
Er gebeuren natuurlijk ook niet voor niks zo ontzettend veel ongelukken door niet oplettende mensen.
En ik ken ook automobilisten die dit allemaal niet doen en alsnog niet goed kunnen opletten; niet goed kunnen anticiperen en niet snel kunnen handelen. Dat zegt dus zeker niet altijd iets imo. Vaak ligt het al aan het basis rijden van iemand zelf, nog zonder dat ze een extra iets doen als eten/drinken, bellen, etc. Mijn man kan ook veel minder ‘handelen’ wat dat betreft tov mij bv. We zijn twee heel verschillende mensen in de auto met rijden en zo iedereen wel om me heen. Ik zit daarom per definitie ook al niet graag bij bepaalde mensen in de auto daarom
SansaS schreef:Ik denk je nog niet in een situatie bent terecht gekomen waarin je beide handen aan je stuur vol nodig had omdat er ineens wat gebeurde. Dat lukt je niet als je dan je beker aan het pakken bent.
Doubtless schreef:Ladyson schreef:Bokt s hierin altijd bijna roomser dan de paus. De halve wereld ontbijt in de auto. En als we het over risico's hebben, een gesprek voeren is denk ik een groter risico.
Nou inderdaad. We zullen het maar niet hebben over een volledig Mac menu wegwerken tijdens het rijden
. Maar een bolletje en thee in een veilige thermosmok, helemaal prima.
DuoPenotti schreef:Verbrandingsgevaar bij knoeien.. En dan weet je zeker dat je niet meer oplet.