Warmtedeken voor op de bank of bureaustoel. Welke?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 22:23

Tazzey schreef:
JoT schreef:
Ik zag dat Action nu ook een soort Big Hug imitatie verkocht (niet draadloos). Supergoedkoop, maar ik heb het idee dat ie ook superdun is. Anyway, voor wie het aandurft: https://shop.action.com/nl-nl/p/4897025 ... y-cremewit

Mijn buurvrouw/vriendin heeft deze gekocht en kreeg direct een enorme oplawaai van dat ding. Teruggebracht, nieuwe meegenomen, gaat zitten en binnen twee minuten weer een mega schok dus maar teruggebracht en geen nieuwe meegenomen. De caissière gaf aan dat ze die klachten vaker hoorde.
Geen aanrader dus. Ik vond hem ook totaal niet warm worden, hetzelfde effect als die van de Hema. Op de hoogste stand net aan lauw.
Ik denk dat bij dit soort producten de prijs ook wel wat zegt over de kwaliteit.

Geen aanrader dus... Dat van die optater is wel een dingetje trouwens, ik ben in de herfst en winter behoorlijk statisch, dus ik vraag me af of niet ga 'knetteren' op welke elektrische deken of kussen dan ook.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 18:44

Hier al een paar jaar tevreden met de (aan een kant fluffy) elektrische deken van aldi, voor op de bank. En de Klarstein met mouwen voor aan het bureau. Beiden wel met snoer.
Minder tevreden met de onderdeken van Lidl voor het voorverwarmen van m'n bed. Heb een keer een nieuwe gehad omdat hij op een gegeven moment niet meer warm werd, met de vervanger hetzelfde probleem daarna maar gelaten. Ik vermoed dat het gewoon te koud is in m'n slaapkamer in de winter (5 graden).

Annemiek73

Re: Warmtedeken voor op de bank of bureaustoel. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 20:57

Ik ben ook voor een stoov aan het kijken en ik twijfel tussen de standaard of de XL versie. Ik wil hem vooral op mijn bureau stoel gebruiken en soms op de bank. Mijn bureaustoel heeft van de bovenkant van het ruggedeelte tot het einde van het zitvlak een lengte van 85cm. Het is een stoel met lage rugleuning. Is de afstand tussen de warmte vlakken bij beide maten gelijk? Ik kan dit niet goed op de site terug vinden.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 14:25

Tazzey schreef:
JoT schreef:
Ik zag dat Action nu ook een soort Big Hug imitatie verkocht (niet draadloos). Supergoedkoop, maar ik heb het idee dat ie ook superdun is. Anyway, voor wie het aandurft: https://shop.action.com/nl-nl/p/4897025 ... y-cremewit

Mijn buurvrouw/vriendin heeft deze gekocht en kreeg direct een enorme oplawaai van dat ding. Teruggebracht, nieuwe meegenomen, gaat zitten en binnen twee minuten weer een mega schok dus maar teruggebracht en geen nieuwe meegenomen. De caissière gaf aan dat ze die klachten vaker hoorde.
Geen aanrader dus. Ik vond hem ook totaal niet warm worden, hetzelfde effect als die van de Hema. Op de hoogste stand net aan lauw.
Ik denk dat bij dit soort producten de prijs ook wel wat zegt over de kwaliteit.

Ik heb die van Action online gekocht en hij doet het prima +:)+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 08:27

Poging 2 van de hema stoelverwarmer op de bank was een stuk aangenamer. Natuurlijk kan de warmte ook beter weg op een bank, maar nu vond ik het niet te warm. Heb het overigens niet snel koud, het is nu 17 graden in huis en nog te warm om zo'n ding te gebruiken.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 21:07

Zag dit in de AH folder staan:

Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 23:48

Ik heb inmiddels ook die van de Action online in gebruik genomen. Heerlijk! En geen optaters, ik denk echt dat dat een andere was.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 10:17

Ik ga zo even bij de AH kijken naar die Stoov big hug imitatie, kijken of ze 'm hebben hier.

En goed om te weten dat die van de Action toch geen drama is Fitzroy, want die is echt onwijs goedkoop. Hoe lang doe je met de accu?

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 11:45

Ik heb nav deze review https://www.kampeermeneer.nl/warmtedeken-test/#:~:text=De%20Big%20Hug%20XL%20van,Hug%20XL%20het%20op%20wint.
de Quality Heating Warmy besteld. Vandaag de eerste dag in gebruik en in combi met een dekentje en een elektrische verwarmde bureaulegger is dat prima werken. Waar ik normaal nog een extra vest aan zou trekken hoeft dat niet. Staat nu op standje 1.

Deze is het: https://www.bol.com/nl/nl/p/warmtedeken-draadloos-warmy-eenvoudig-oplaadbaar-2-warmte-standen-quality-heating/9300000139435265/?Referrer=ADVNLPPcef481002e7d84010065bba51d680040283&utm_source=40283&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 18:21

JoT schreef:
Ik ga zo even bij de AH kijken naar die Stoov big hug imitatie, kijken of ze 'm hebben hier.

En goed om te weten dat die van de Action toch geen drama is Fitzroy, want die is echt onwijs goedkoop. Hoe lang doe je met de accu?

Ik heb die van AH vandaag meegenomen. Leek prima spul, maar het is echt een hoes en die paste niet over m'n bureaustoel. Ik denk ook niet dat ie over m'n gewone eetkamerstoel had gepast eigenlijk. Dus die heb ik weer geretourneerd.

Ik heb nu een fleece verwarmingsdeken over m'n bureaustoel gelegd, dat is wel fijn. :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 12:38

Afbeelding

Ik heb net deze gehaald bij Xenos.
Lig nu onder het dekentje op de bank. Dit is heerlijk :D Hij is erg groot.

Ik wilde eigenlijk de terrakleurige, maar die bleek in het echt wel erggg oranje. Nu de beige meegenomen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 22:03

Zijn er al mensen die de stoelverwarmer van de Albert Heijn hebben? Of heeft iedereen hetzelfde als Roosch en het weer geretourneerd?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:29

Ik heb inmiddels de stoelverwarmer / verwarmd dekentje van de ANWB gekocht, met 50% korting. Gisteren thuisgewerkt en uitgeprobeerd, werkt prima :)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 10:19

Charaz schreef:
Westwing heeft nu kussens en dekens van Stoov met een mooie korting.

Bedankt voor de tip! Ik heb de big hug gister voor het eerst gebruikt, ik vind het heerlijk met thuiswerken.