Warmtedeken voor op de bank of bureaustoel. Welke?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 21:23

Tazzey schreef:
JoT schreef:
Ik zag dat Action nu ook een soort Big Hug imitatie verkocht (niet draadloos). Supergoedkoop, maar ik heb het idee dat ie ook superdun is. Anyway, voor wie het aandurft: https://shop.action.com/nl-nl/p/4897025 ... y-cremewit

Mijn buurvrouw/vriendin heeft deze gekocht en kreeg direct een enorme oplawaai van dat ding. Teruggebracht, nieuwe meegenomen, gaat zitten en binnen twee minuten weer een mega schok dus maar teruggebracht en geen nieuwe meegenomen. De caissière gaf aan dat ze die klachten vaker hoorde.
Geen aanrader dus. Ik vond hem ook totaal niet warm worden, hetzelfde effect als die van de Hema. Op de hoogste stand net aan lauw.
Ik denk dat bij dit soort producten de prijs ook wel wat zegt over de kwaliteit.

Geen aanrader dus... Dat van die optater is wel een dingetje trouwens, ik ben in de herfst en winter behoorlijk statisch, dus ik vraag me af of niet ga 'knetteren' op welke elektrische deken of kussen dan ook.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:44

Hier al een paar jaar tevreden met de (aan een kant fluffy) elektrische deken van aldi, voor op de bank. En de Klarstein met mouwen voor aan het bureau. Beiden wel met snoer.
Minder tevreden met de onderdeken van Lidl voor het voorverwarmen van m'n bed. Heb een keer een nieuwe gehad omdat hij op een gegeven moment niet meer warm werd, met de vervanger hetzelfde probleem daarna maar gelaten. Ik vermoed dat het gewoon te koud is in m'n slaapkamer in de winter (5 graden).

Annemiek73

Re: Warmtedeken voor op de bank of bureaustoel. Welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 19:57

Ik ben ook voor een stoov aan het kijken en ik twijfel tussen de standaard of de XL versie. Ik wil hem vooral op mijn bureau stoel gebruiken en soms op de bank. Mijn bureaustoel heeft van de bovenkant van het ruggedeelte tot het einde van het zitvlak een lengte van 85cm. Het is een stoel met lage rugleuning. Is de afstand tussen de warmte vlakken bij beide maten gelijk? Ik kan dit niet goed op de site terug vinden.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 13:25

Tazzey schreef:
JoT schreef:
Ik zag dat Action nu ook een soort Big Hug imitatie verkocht (niet draadloos). Supergoedkoop, maar ik heb het idee dat ie ook superdun is. Anyway, voor wie het aandurft: https://shop.action.com/nl-nl/p/4897025 ... y-cremewit

Mijn buurvrouw/vriendin heeft deze gekocht en kreeg direct een enorme oplawaai van dat ding. Teruggebracht, nieuwe meegenomen, gaat zitten en binnen twee minuten weer een mega schok dus maar teruggebracht en geen nieuwe meegenomen. De caissière gaf aan dat ze die klachten vaker hoorde.
Geen aanrader dus. Ik vond hem ook totaal niet warm worden, hetzelfde effect als die van de Hema. Op de hoogste stand net aan lauw.
Ik denk dat bij dit soort producten de prijs ook wel wat zegt over de kwaliteit.

Ik heb die van Action online gekocht en hij doet het prima +:)+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 07:27

Poging 2 van de hema stoelverwarmer op de bank was een stuk aangenamer. Natuurlijk kan de warmte ook beter weg op een bank, maar nu vond ik het niet te warm. Heb het overigens niet snel koud, het is nu 17 graden in huis en nog te warm om zo'n ding te gebruiken.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 20:07

Zag dit in de AH folder staan:

Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 22:48

Ik heb inmiddels ook die van de Action online in gebruik genomen. Heerlijk! En geen optaters, ik denk echt dat dat een andere was.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 09:17

Ik ga zo even bij de AH kijken naar die Stoov big hug imitatie, kijken of ze 'm hebben hier.

En goed om te weten dat die van de Action toch geen drama is Fitzroy, want die is echt onwijs goedkoop. Hoe lang doe je met de accu?

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 10:45

Ik heb nav deze review https://www.kampeermeneer.nl/warmtedeken-test/#:~:text=De%20Big%20Hug%20XL%20van,Hug%20XL%20het%20op%20wint.
de Quality Heating Warmy besteld. Vandaag de eerste dag in gebruik en in combi met een dekentje en een elektrische verwarmde bureaulegger is dat prima werken. Waar ik normaal nog een extra vest aan zou trekken hoeft dat niet. Staat nu op standje 1.

Deze is het: https://www.bol.com/nl/nl/p/warmtedeken-draadloos-warmy-eenvoudig-oplaadbaar-2-warmte-standen-quality-heating/9300000139435265/?Referrer=ADVNLPPcef481002e7d84010065bba51d680040283&utm_source=40283&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-24 17:21

JoT schreef:
Ik ga zo even bij de AH kijken naar die Stoov big hug imitatie, kijken of ze 'm hebben hier.

En goed om te weten dat die van de Action toch geen drama is Fitzroy, want die is echt onwijs goedkoop. Hoe lang doe je met de accu?

Ik heb die van AH vandaag meegenomen. Leek prima spul, maar het is echt een hoes en die paste niet over m'n bureaustoel. Ik denk ook niet dat ie over m'n gewone eetkamerstoel had gepast eigenlijk. Dus die heb ik weer geretourneerd.

Ik heb nu een fleece verwarmingsdeken over m'n bureaustoel gelegd, dat is wel fijn. :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 11:38

Afbeelding

Ik heb net deze gehaald bij Xenos.
Lig nu onder het dekentje op de bank. Dit is heerlijk :D Hij is erg groot.

Ik wilde eigenlijk de terrakleurige, maar die bleek in het echt wel erggg oranje. Nu de beige meegenomen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 21:03

Zijn er al mensen die de stoelverwarmer van de Albert Heijn hebben? Of heeft iedereen hetzelfde als Roosch en het weer geretourneerd?

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 08:29

Ik heb inmiddels de stoelverwarmer / verwarmd dekentje van de ANWB gekocht, met 50% korting. Gisteren thuisgewerkt en uitgeprobeerd, werkt prima :)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 09:19

Charaz schreef:
Westwing heeft nu kussens en dekens van Stoov met een mooie korting.

Bedankt voor de tip! Ik heb de big hug gister voor het eerst gebruikt, ik vind het heerlijk met thuiswerken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:29

Oud topic maar wel een groepje koukleumen bij elkaar :Y)

Heeft iemand al een goedkopere variant kunnen vinden van de Stoov? Ik zoek een bureaustoel verwarmer maar wel echt een draadloze. Op het werk sta ik om de haverklap op dus met draad gaat dat echt niet goed. :+

Voor iedereen die met draad prima vindt: de Action voor 20 euro. Primaaaa ding en wordt echt lekker warm.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:33

Geen idee eigenlijk was stoov kost, of wat Nikki Amsterdam kost. Maar Nikki Amsterdam heeft verschillende dingen op powerbank.

En ja, dat ding van de Action is heerlijk <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:39

Ik krijg komende week eentje van Quality Heating, als ik hem een tijdje heb kan ik wel vertellen hoe die is. Wat ik daarover kon vinden was dat hij dezelfde warmte haalt als de stoov xl, hetzelfde formaat is als de stoov xl, maar dan goedkoper. En ook draadloos en met stekker te gebruiken.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:46

Ik zie dat de betaalbare variant van Stoov maar 3 uur mee gaat. Dat is dan dus alsnog vaak aan de kabel zitten..

Die van Nikki ziet er goed uit, goede tip dankjewel! Wat duurder maar als die accu doet wat ie beloofd dan is dat een betere optie.

Telpeva, ben benieuwd. Ze vermelden op de site een magnetische oplaad stukje. Wil je tegen die tijd laten weten hoe die is? Als die los schiet als er druk op komt, dan is dat alsnog een goede optie.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:48

Bedankt voor de tip van de Action. Vorige week nog getwijfeld in de winkel en toen niet gehaald. Ga ik daar toch 1 van meenemen wanneer ik er weer ben.

Stoov is prijzig, vriendin van mij zweert er wel bij. Ik ben benieuwd wat je van die van jou gaat vinden Telpeva, wil je dat hier laten weten?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:59

Die magnetische oplader zag ik ook als voordeel, mijn 1e generatie stoov kussentje heeft dat ook maar volgens mij is stoov daarvan afgestapt. Het lijkt mij juist fijn als het draadje los laat ipv dat de boel afbreekt wanneer je even niet goed oplet en een lompe beweging maakt.

Ik zal het laten weten!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:59

Ik ben al keer op m’n bek gegaan omdat ik met m’n voet bleef haken in de kabel van de Stoov :+ Werd ik heel lang aan herinnerd door m’n collega’s.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 21:43

Telpeva schreef:
Ik krijg komende week eentje van Quality Heating, als ik hem een tijdje heb kan ik wel vertellen hoe die is. Wat ik daarover kon vinden was dat hij dezelfde warmte haalt als de stoov xl, hetzelfde formaat is als de stoov xl, maar dan goedkoper. En ook draadloos en met stekker te gebruiken.

Ik moest even gaan kijken, maar deze heb ik vorig jaar gekocht :j .
Wordt heerlijk warm, drie warmtestanden maar ik vind meestal de eerste stand echt al warm genoeg. Idd een magnetische aansluiting die op zich best goed blijft zitten maar bij wat weerstand er ook makkelijk afvalt. Stof is wel redelijk haargevoelig, als in als de kat erop gaat liggen (ik vergeet hem omhoog te leggen en ze vindt deze stof heerlijk liggen :') ) dan is het even iets meer werk om het weer haarvrij te krijgen.
Op de accu gaat hij volgens mij wel een dagdeel mee, maar meestal zit hij hier aan de draad eigenlijk (vergeet dat die er ook af kan).

Samen met mijn verwarmde bureaumatje is het heerlijk werken thuis :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 21:49

Oh nice, dat klinkt goed!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 23:12

Verwarmde bureaumat? Heb je een link? O:) Straalt het ook echt wat warmte af of alleen als je met je arm er op rust?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 02:30

JoT schreef:

Die heb ik en werkt perfect. 20 euro.