Ben toen op 1,5 week tijd 4kg afgevallen
Ik heb ondertussen boven al 7 jaar een volledige prothese en onder dan sinds november maar ik heb geen jarenlange blaren en schuurplekken e.d. gehad. Ik heb in de eerste maanden wel vaker laten opvullen door t slinken van de kaken en in de eerste periode bij drukplekken laten bijwerken. Maar toen die eerste periode achter de rug was en je meer gewend raakt aan alles, alles is geheeld en bijgewerkt waar nodig, gaat het snel beter normaal. Begin periode Kan gewoon echt heel sh*t zijn.Ik heb geen klik protheses, zowel boven als onder niet en ik kan prima weg zonder klik prothese en heb nergens (meer) last van. Ik zal ook zelf niet snel kiezen ervoor omdat ik als de dood ben om weer terug onder behandeling te moeten en ik vind het nogal wat namelijk, die klik constructie want dat geeft helaas ook geen garantie dat alles koek en ei gaat zijn - heb helaas van mensen kortbij al gezien hoe veel er fout mee kan gaan, ook op later termijn dus dat houd mij sowieso tegen. Dus voor mij is het een No thanks, voor nu dan haha. Geen glazen bol dus geen idee hoe de toekomst eruit ziet haha.
En ik eet graag, dus ik werd er wel een beetje wanhopig van op een gegeven moment
Maar wetende dat ik na de heel periode wel voor altijd van tand problemen en pijn af zou gaan zijn, heeft me er doorheen gesleept
En bij de boven prothese ging het dus gewoon echt heel erg goed gewoon, kan ik niks van zeggen. Soms heb je ook gewoon pech als er idd bijkomende dingen komen zoals blaren, dry sockets e.d. welke het heelproces verstoren.
Ik ben pijnstiller vrij sinds vandaag, vanochtend werd ik wakker maar dacht ik meh.. ik ga proberen zonder paracetamol, mezelf afleiden met spelletjes en leuke series en dag was zo voorbij, mond is rustig, ben er nog niet maaaarrr na weeeeken ibuprofen, ascal en paracetamol eindelijk geen pijnstillers meer dagelijks