Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Padoertje schreef:Hier ivm overgang en na jaren een vast gewicht te hebben gehad, in 2 jaar tijd 8 kilo erbij. Een ander zag het niet, maar ik werd er diep ongelukkig van. Van alles geprobeerd, sport en racefiets 4x per week en er ging niets vanaf. Nu 2 weken geleden gestart met een voedingsprogramma van de sportschool en de eerste 3 kilo zijn eraf. Ik eet meer dan dat ik voorheen deed, maar in de juiste verhoudingen. Het is lekker eten, geen shakes en dus prima te doen. Programma duurt 12 wk en doel is dat je daarna ook gewoon goed weet wat past bij je lichaam en levensstijl zodat je er de rest van je leven wat aan hebt. Met het sporten en fietsen voor mij ook echt belangrijk dat ik spiermassa behoud en kracht, dus je eet zeker niet alleen maar sla. Rest van het gezin eet dan ook regelmatig mee met de recepten. Wellicht zou je zoiets ook kunnen proberen, gezien je wekelijkse begeleiding en meet momenten hebt.
Laibadji schreef:Padoertje schreef:Hier ivm overgang en na jaren een vast gewicht te hebben gehad, in 2 jaar tijd 8 kilo erbij. Een ander zag het niet, maar ik werd er diep ongelukkig van. Van alles geprobeerd, sport en racefiets 4x per week en er ging niets vanaf. Nu 2 weken geleden gestart met een voedingsprogramma van de sportschool en de eerste 3 kilo zijn eraf. Ik eet meer dan dat ik voorheen deed, maar in de juiste verhoudingen. Het is lekker eten, geen shakes en dus prima te doen. Programma duurt 12 wk en doel is dat je daarna ook gewoon goed weet wat past bij je lichaam en levensstijl zodat je er de rest van je leven wat aan hebt. Met het sporten en fietsen voor mij ook echt belangrijk dat ik spiermassa behoud en kracht, dus je eet zeker niet alleen maar sla. Rest van het gezin eet dan ook regelmatig mee met de recepten. Wellicht zou je zoiets ook kunnen proberen, gezien je wekelijkse begeleiding en meet momenten hebt.
Ik heb iets meer dan 6 maanden een personal trainer gehad. Ook hier geen resultaat jammer genoeg.
Ik moet dringend is bij de dokter ivm bloed afname en dit is voor leggen. Ik vind dat heel moeilijk. Ben totaal geen dokterloper. Pas als ik echt heeeeeel ziek ben ga ik en dit lijkt zo onbenullig.