Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Ik maak mijn bitjes schoon met tandpasta dat nog aan mijn tandenborstel zit na het tandenpoetsen, of met een beetje mondspoel vloeistof zonder alcohol met een tandenborstel.
Ik vond zeep ook echt goor om mee te reinigen.
mylittlejoy schreef:Ik volg hier even. Mijn tandarts heeft mij aangeraden om toch eens naar orthodontie te kijken voor mijn ondergebit. Momenteel zwanger, dus nu ff niet, omdat er waarschijnlijk eerst een tand/kies uit moet om ruimte te creëren voor de rest om recht te gaan staan. Maar het liefst zou ik ook met bitjes oid werken, maar ik weet niet in hoeverre afwijkingen daarmee aangepast kunnen worden. Is het alleen voor kleine aanpassingen, of ook grotere. Dus ik lees even mee.
mylittlejoy schreef:Ik volg hier even. Mijn tandarts heeft mij aangeraden om toch eens naar orthodontie te kijken voor mijn ondergebit. Momenteel zwanger, dus nu ff niet, omdat er waarschijnlijk eerst een tand/kies uit moet om ruimte te creëren voor de rest om recht te gaan staan. Maar het liefst zou ik ook met bitjes oid werken, maar ik weet niet in hoeverre afwijkingen daarmee aangepast kunnen worden. Is het alleen voor kleine aanpassingen, of ook grotere. Dus ik lees even mee.
Goof schreef:Ja hoor, dat kan.
Maar vind je het zelf ook nodig/ wil je het zelf ook?
CD28 schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog.
Sinds deze week heb ik ook de invisalign beugel. Lees dat je hem 20-22 uur in moet hebben per dag. Redden jullie dat?
Vind het nog wel een dingetje om na het uit eten gaan in de wc van een restaurant je tanden te gaan poetsen. Maar heb het toch maar gedaan.. anders kwam ik niet aan de uren.
Verder is het vooral wennen dat je tussendoor niet even een appel of zo kunt eten.