Renee schreef:Grappig een hele andere uitzet ervaring dan ons. Maar zeker in de overslag rompers/truitjes ben ik het volledig met je eens. Vond het zelfs jammer dat dit na maat 74 lastig wordt. Was ook ontzettend prettig toen onze zoon naar het ziekenhuis of de dokter moest. Je klikt het zo open en ze kunnen luisteren.
Wij hebben vooral zelf gemaakte dekentjes en die worden overal voor gebruikt: in de auto, als hij ziek is, in het ziekenhuis (aangesloten aan snoertjes is een zakje niet meer prettig) en natuurlijk in de buggy/kinderwagen. Zou niet zonder kunnen.
Kwa flesjes wil ik deze keer overgaan op Hegen flessen. Dit zijn een van de weinige plastic flessen die geen microplastics loslaten na vaatwassen. Wil daar toch meer aandacht aan gaan geven.
Wel echt leuk om te zien dat iedereen echt iets anders “nodig” heeft. Wij hadden echt op gevoel geshopt en niet vanuit lijstjes daardoor hadden we niks te veel en hoefde er alleen wat kleertjes bij.
Ja daarom. Iedereen heeft andere ervaringen.
Hegen, ik ga het opzoeken. Ik heb graag tips. Ik vond al die losse onderdelen van de difrax vreselijk.