Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Met EMDR en hypnose en dergelijke ga je inderdaad naar de oorzaak van de angst. Als die weg is hoef je ook niet aan symptoombestrijding te doen
batje schreef:Koper schreef:Met EMDR en hypnose en dergelijke ga je inderdaad naar de oorzaak van de angst. Als die weg is hoef je ook niet aan symptoombestrijding te doen
Klopt. Maar volgens mij is het verschil tussen EMDR en hypnose wel dat je bij EMDR de oorzaak behandelt (en je dus ook 'terug' moet naar de oorzaak) en bij hypnose je onderbewustzijn wordt verteld dat de angst niet meer nodig is. Het voordeel van hypnose is dus dat je niet eens hoeft te weten waarom je angstig bent. Maar misschien heb ik EMDR verkeerd begrepen.
scrabbel schreef:Vitamine d heb ik nog niet voorbij horen komen. Dit kan ook deze problemen geven. Lastig als je bloedprikken niet durft.
koetje28 schreef:hoe is je tandvlees en gebit?
hoe is je haar? breekbaar, wordt t dunner/slapper?
heb je gevoeligere gewrichten of kramp?
rare vragen misschien maar naast vermoeidheid en lusteloosheid zijn dit ook best goeie graadmeters voor vitamine D.
na een controle in september (paar jaar terug) waar ik dus de hele zomer buiten was geweest ed had ik een getal van 24 terwijl boven de 100 wenselijk is.
sommige mensen maken het gewoonweg niet genoeg aan ook al leven ze buiten.
verder kan ik je voor supplementen de site vitstore.com aanraden
Suzanne F. schreef:Zo te horen zit je juist enorm hoog in je energie en heb je totaal geen innerlijke rust. Je bent alleen maar ‘aan’. Een keer breekt je dit op als je het niet signaleert en er zelf wat aan doet. Het probleem is niet dat je te weinig energie hebt, dat is een symptoom. Het probleem is dat jijzelf zo ‘druk’ bent met alles dat je jezelf voorbijloopt. En als je meer energie zou hebben, zou het nog gekker zijn. Je hoeft niet meer energie, je binnenste moet rustiger. Standje 100 hoeft niet en zeker niet continue. Een keer stilstaan is ook prima. Dan kan je ook eens genieten van het uitzicht.
DuoPenotti schreef:Suzanne F. schreef:Zo te horen zit je juist enorm hoog in je energie en heb je totaal geen innerlijke rust. Je bent alleen maar ‘aan’. Een keer breekt je dit op als je het niet signaleert en er zelf wat aan doet. Het probleem is niet dat je te weinig energie hebt, dat is een symptoom. Het probleem is dat jijzelf zo ‘druk’ bent met alles dat je jezelf voorbijloopt. En als je meer energie zou hebben, zou het nog gekker zijn. Je hoeft niet meer energie, je binnenste moet rustiger. Standje 100 hoeft niet en zeker niet continue. Een keer stilstaan is ook prima. Dan kan je ook eens genieten van het uitzicht.
Compleet mee eens
Je schrijft dat meditatie enz niks voor je is. Je gedachten afdwalen enz.
Daar zit dus je probleem.
Je hebt wel energie maar het "lekt" weg naar het verkeerde
Suzanne F. schreef:Zo te horen zit je juist enorm hoog in je energie en heb je totaal geen innerlijke rust. Je bent alleen maar ‘aan’. Een keer breekt je dit op als je het niet signaleert en er zelf wat aan doet. Het probleem is niet dat je te weinig energie hebt, dat is een symptoom. Het probleem is dat jijzelf zo ‘druk’ bent met alles dat je jezelf voorbijloopt. En als je meer energie zou hebben, zou het nog gekker zijn. Je hoeft niet meer energie, je binnenste moet rustiger. Standje 100 hoeft niet en zeker niet continue. Een keer stilstaan is ook prima. Dan kan je ook eens genieten van het uitzicht.