Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandyislief schreef:Ik heb 7 of 8 Jaar geleden ook mijn enkelbanden gescheurd en heb daar wel echt een behoorlijke tijd last van gehad. Echter had ik wel de pech ook mijn onderbeen net boven de enkel gebroken te hebben dus heb eerst 3 weken ouderwets gips gehad en daarna nog 5 weken loopgips waarmee ik dan voorzichtig door mijn huis mocht schuifelen met krukken want mocht het niet belasten.. Dus ik kon sowieso weinig meer doen dan het rust geven..
Maar weet wel dat het zeker in het begin bij gepaalde bewegingen wel venijnig zeer deed en ik op een gegeven moment vooral ook last van mijn andere enkel kreeg omdat je die continu overbelast.
Toen het gips eraf ging heb ik nog een poosje overdag bij bewegen een soort steunkous rondom mijn enkel gedragen omdat ik soms echt het idee had dat ik er nogmaals doorheen zou klappen. (IK heb wel altijd al slappe enkelbanden gehad en regelmatig enkels verzwikt omdat ik weer eens dubbel klapte trouwens, ook als kind al)
Al met al toch wel een maand of 3 zoet geweest toen denk ik dus geef het vooral tijd .