Ik gebruik nu dan zo'n Beppy sponsje, maar vind dat echt wel een gedoe met verwijderen, iets met een groot zwart gat na 3 kinderen waar hij in verdwijnt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amado schreef:Interessant topic! Ik wil de disc van Bamboozy dan toch een kans gaan geven, maar nu heb je 3 versies. 1 ‘simpele’ 1 met een soort touwtje en 1 met vinger haakje. Die met touwtje lijkt me geen fijne optie, maar heeft iemand ervaring met de laatste optie?
maitestar23 schreef:Misschien brutale vraag, maar het schijnt dat je met een disk ook gewoon sex kan hebben? Hoe bevalt jullie dat?
Ik gebruik nu dan zo'n Beppy sponsje, maar vind dat echt wel een gedoe met verwijderen, iets met een groot zwart gat na 3 kinderen waar hij in verdwijnt![]()
Onlylienn schreef:Ik heb nu de Lottie disc een week gebruikt,
Ik vind hem stroever met inbrengen, maar blijft vind ik beter op zijn plek zitten dan de Bamboozy.
Wat ik heb zowel met de Lottie als de Bamboozy, op mijn hevigst lek ik wel eens door.. of het nou de verkeerde maat is?
Persoonlijk vind ik de Lotties fijner omdat ik merk dat deze beter op zijn plek blijft zitten
Slmt9 schreef:Onlylienn schreef:Ik heb nu de Lottie disc een week gebruikt,
Ik vind hem stroever met inbrengen, maar blijft vind ik beter op zijn plek zitten dan de Bamboozy.
Wat ik heb zowel met de Lottie als de Bamboozy, op mijn hevigst lek ik wel eens door.. of het nou de verkeerde maat is?
Persoonlijk vind ik de Lotties fijner omdat ik merk dat deze beter op zijn plek blijft zitten
De disk kan ook gewoon vol zijn en dat je dan door gaat lekken.
Die van mij was in ‘t begin al continu aan ‘t doorlekken op mn zwaarste dagen, die bleek toch te klein. Met de grote heb ik dat niet, tenzij vol.
Tiggs schreef:F_Orumster schreef:Ik ben ook enorm fan van de bamboozy disc. Ik ga niet zo lekker op cups (enorme krampen van het vaccum). De disc heb ik maar een paar maanden kunnen gebruiken nu ik sinds de mirena spiraal niet meer menstrueer.
Geluksvogel, ik menstrueer gewoon met de MirenaEn best lang ook.