Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nijnthju schreef:Een blok Aleppo zeep en daarna naspoelen met verdunde appelazijn. Mijn haar is hierdoor veel gezonder geworden en ondanks dat het erg lang is, kom ik er zomaar doorheen met mijn borstel.
tennan schreef:nijnthju schreef:Een blok Aleppo zeep en daarna naspoelen met verdunde appelazijn. Mijn haar is hierdoor veel gezonder geworden en ondanks dat het erg lang is, kom ik er zomaar doorheen met mijn borstel.
Hier precies hetzelfde. Blond (van mezelf) haar tot mijn billen, eigenlijk nooit knopen en knal gezond haar. Ik hoef het ook veel minder vaak te wassen. Ik reageer allergisch op veel soorten shampoo's/conditioners/haarverzorging en hiermee heb ik nergens last van. Diezelfde Aleppo gebruik ik trouwens ook voor mijn lichaam en mijn gezicht.
black_kelpie schreef:Ik ben helemaal goedkoop, ik gebruik inmiddels bijna 4 jaar alleen maar water. In de winter als mijn haar een beetje droog/statisch is gaat er wat arganolie in. Één keer in de 2, 3 maanden, als ik eraan denk, maak ik mijn hoofdhuid schoon met ghassoul klei. Dat is alleen omdat we hier vrij hard water hebben, zonder kalk in het water zou dat ook niet nodig zijn. Mijn haar is nooit vet, ziet er schoon uit, stinkt niet, groeit beter dan het ooit heeft gedaan, is dikker en voller.
black_kelpie schreef:Ik ben helemaal goedkoop, ik gebruik inmiddels bijna 4 jaar alleen maar water. In de winter als mijn haar een beetje droog/statisch is gaat er wat arganolie in. Één keer in de 2, 3 maanden, als ik eraan denk, maak ik mijn hoofdhuid schoon met ghassoul klei. Dat is alleen omdat we hier vrij hard water hebben, zonder kalk in het water zou dat ook niet nodig zijn. Mijn haar is nooit vet, ziet er schoon uit, stinkt niet, groeit beter dan het ooit heeft gedaan, is dikker en voller.