Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik drink zo goed als nooit. Altijd al zo geweest en ben nu 41.
Ik vind het niet lekker, ik reageer er niet fijn op en ik krijg er hooikoorts van (?).
Ook in mijn puberteit nauwelijks gedronken, ben ook nog nooit aangeschoten of dronken geweest.
Heeeeeel soms een half glaasje cava bij een speciale gelegenheid.
Qimm schreef:MyWishMax schreef:Als je geen koolzuurhoudende dranken, thee of koffie wil en geen 0.0 versies van wijn of bier enzo valt er heel veel af. Van jouw voorbeelden drink ik niks, want ook de meeste mocktails zit een frisdrank in die ik niet lust.
Oprechte non-judgmental vraag, want ik kan het echt niet bedenken.
Maar wat drink je normaal gesproken dan? Het enige wat mist in jouw opsomming hierboven zijn volgens mij vruchtensappen (ok, en water), en jus d'orange is vaak wel te krijgen in de horeca.
daantjuhhh schreef:
Suzanne F. schreef:Ja hier ooit een keer van een goede vriendin een fles wijn gekregen. Nou daar was ik extreem teleurgesteld door want ze had als goede vriendin moeten weten dat ik niet of amper drink en dat ik sowieso geen wijn lust. Kwam op mij echt over van: Oh oliebol, Suzanne is vandaag jarig en ik heb geen cadeautje, wat moet ik nu, oh wacht ik heb nog een fles wijn staan, dat is mooi dan geef ik die.
Suzanne F. schreef:Ja hier ooit een keer van een goede vriendin een fles wijn gekregen. Nou daar was ik extreem teleurgesteld door want ze had als goede vriendin moeten weten dat ik niet of amper drink en dat ik sowieso geen wijn lust. Kwam op mij echt over van: Oh oliebol, Suzanne is vandaag jarig en ik heb geen cadeautje, wat moet ik nu, oh wacht ik heb nog een fles wijn staan, dat is mooi dan geef ik die.
Sheran schreef:Ik vind het toch wel 'heftig' (tussen haakjes, ik wist even geen beter woord) om te lezen dat sommige mensen toch het gevoel hebben te 'moeten' drinken. Ik kan het me wel voorstellen, maar ik zou ook vraagtekens zetten bij het gezelschap waar ik me dan in bevind.
Sheran schreef:Ik vind het toch wel 'heftig' (tussen haakjes, ik wist even geen beter woord) om te lezen dat sommige mensen toch het gevoel hebben te 'moeten' drinken. Ik kan het me wel voorstellen, maar ik zou ook vraagtekens zetten bij het gezelschap waar ik me dan in bevind.