Gaaf Lieneke. En dan gelijk er een vakantie aan vast knopen.
Freyr
Geplaatst: 06-08-23 06:11
Ben ik de enige die dit niet een super wedstrijd vond? Rechterkant liep niet, omdanks dat ik Pelova meerdere keren goed vrij zag staan. Wezenlijk verschil tussen die linker- en rechterkant.
Beerensteyn heb ik het gewoon niet zo op, weet niet exact waarop en eigenlijk ook totaal niet aardig van mij. Het viel mij bij het doelpunt waar ze 1 op 1 met de keeper stond op dat ze vrij lang de tijd nam: Oke, ze had nu de tijd, maar een Miedema bijvoorbeeld had denk ik een kapbeweging gedaan en binnengeschoten. Roord ben ik ook niet de grootste fan van, maar 4 doelpunten in 4 wedstrijden dwingt toch zeker wel wat respect af.
Tweede helft wel weer beter dan einde eerste helft. Onwijs zonde van de tackle van Danielle, die gaan we absoluut missen tegen Spanje! Het spel moet dan ook wel weer beter...
Tot slot vind ik het echt wel tof van Jonker dat hij de laatste paar minuten wat jonkies nog wat speeltijd geeft! Lekker sfeer proeven en ervaring opdoen.
Edit: En oef, die blessures bij Zuid-Afrika. Dat was niet niks! Zeker die laatste niet, ik hoop dat dat niet te ernstig afloopt.
pien_2010
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-23 06:31
Daar valt best wel wat kritisch over te zeggen ,mee eens. Met name eerste helft. Maar ze hebben zich goed herpakt en zijn door naar de kwartfinale. Feestje waard
Lienek
Geplaatst: 06-08-23 06:46
pien_2010 schreef:
Gaaf Lieneke. En dan gelijk er een vakantie aan vast knopen.
Zou willen dat het kon! Maar het is ‘maar’ 4 uurtjes van mijn huis. Ik was er tegen USA ook bij! Vertrok vroeg in de ochtend en sliep die avond halverwege de reis bij een vriendin
Wil het wel weer doen mocht er een ticket beschikbaar komen