Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:veneri schreef:Even inhaken:op advies van de HA vanwege een allergische reactie op een muggenbeet, nu cetirizine 10mg gehaald.
Aanbevolen dosering is 1x daags 1 tablet.... eind van de ochtend 1ste genomen en nu weer jeuk....mag je er 2 per dag?
Lees de bijsluiter?
veneri schreef:Even inhaken:op advies van de HA vanwege een allergische reactie op een muggenbeet, nu cetirizine 10mg gehaald.
Aanbevolen dosering is 1x daags 1 tablet.... eind van de ochtend 1ste genomen en nu weer jeuk....mag je er 2 per dag?
veneri schreef:Even inhaken:op advies van de HA vanwege een allergische reactie op een muggenbeet, nu cetirizine 10mg gehaald.
QC1997 schreef:Hoi,
Ben ik weer. Vorig jaar hielp de cetirizine heel goed! Maar nu... Heb het gevoel alsof de pilletjes niet werken. Mega brandend en jeukend gevoel op mijn gehemelte blijf ik houden. Als ik buitenkom snotteren en niezen. Iemand nog tips?
fnpetter1990 schreef:Zijn er ook mensen die op latere leeftijd hooikoorts hebben ontwikkeld? Ik ben 1 van de gelukkigen.Sinds een jaar of 2 heb ik er last van.
Ik weet nog niet precies op welke soorten pollen/grassen ik reageer, maar het is altijd het ergste rond juni. Ik begin nu wel weer lichte hooikoorts symptomen te krijgen, dus slik nu van die Jacob Hooy pilletjes. Als het erger wordt begin ik weer met loratadine. En ik heb van die hooikoorts oogdruppels. Kwa symptomen heb ik last eczeem (armen/hals/ogen) en opgezwollen en tranende ogen.