Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Sunnda schreef:Wow rustig Luxx..
Het zou fijn zijn als men elkaars ideeen en meningen zou kunnen respecteren zonder persoonlijk te worden.
Huh? Wat zeg ik verkeerd?
Tiggs schreef:Het enige waar ik moeite mee heb zijn genderneutrale wc's
upendo schreef:[ [url=m/YBfxrC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat maakt het uit dat mensen niet binnen de zwart-witte hokjes vallen? Heb je er last van? Is het afgrijselijk om naar een genderneutrale WC te gaan? Word je dan besmet met non-binairiteit?
Ik snap het niet. Wat doen ze je kwaad?
Wildgirl schreef:Waarom is het zo belangrijk om als bepaald gender erkend te worden en waarom voelt iemand de behoefte om daar zo de nadruk op te leggen maatschappelijk?
DuoPenotti schreef:upendo schreef:[ [url=m/YBfxrC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat maakt het uit dat mensen niet binnen de zwart-witte hokjes vallen? Heb je er last van? Is het afgrijselijk om naar een genderneutrale WC te gaan? Word je dan besmet met non-binairiteit?
Ik snap het niet. Wat doen ze je kwaad?
Maar waarom gaat die persoon niet naar het toilet waar hij/zij zich nu mee identificeert?
Oprechte vraag
Tiggs schreef:Vjestagirl schreef:Waarom heb je daar moeite mee? (oprechte vraag, geen oordeel)
Ze zijn vaak (nog) viezer dan vrouwenwc's. Althans, dat is mijn ervaring tot nu toe.
Shadow0 schreef:Elisa2 schreef:Ik accepteer dat er mensen zijn die geen jongen of meisje zijn of allebei oid. Ik vind het alleen te ver gaan dat daar aparte aanspreektitels of toiletten voor moeten komen.
Als je begint met wat je allemaal zeker weten niet wilt doen, wat 'respecteer' je dan precies?
Needje schreef:Eleeke schreef:Ik ben erg voor meer gender neutraal.
Waarom we ooit die opsplitsing tussen man en vrouw overal zo hebben doorgevoerd.
Misschien omdat er ooit toen het leven op aarde kwam er al een splitsing was tussen deze twee geslachten
Vjestagirl schreef:Mars schreef:Tampons moeten ineens ook in het mannentoilet want de woke cummunity heeft bedacht dat er ook mannen zijn die menstruerenOf mannen die zwanger zijn en zo meer. Mannen menstrueren niet en ze kunnen ook niet zwanger worden. Als we dit soort basic biologie ineens gaan vervormen raken we als mensheid wel heel erg de weg kwijt.
En wat wordt het mannentoilet er slechter van als er tampons staan? Wie heeft daar last van?
Earth schreef:Maar wanneer en door wie wordt je dan iets opgedrongen? Ik begrijp dat niet helemaal?