Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Er is nog steeds oversterfte en naar de oorzaak wordt geen onderzoek gedaan
germie schreef:of mag geen onderzoek gedaan worden
germie schreef:Maurice de Hond heeft er ook al wat over geschreven.
Citaat:germie schreef:
Er is nog steeds oversterfte en naar de oorzaak wordt geen onderzoek gedaan
Bron?
germie schreef:
of mag geen onderzoek gedaan worden
Bron alsjeblieft. Van wie mag dat niet?
germie schreef:
Maurice de Hond heeft er ook al wat over geschreven.
Maurice de Hond vind ik niet echt een betrouwbare bron. Beetje wappie vind ik hem.
Mirranda schreef:Politiek Den Haag heeft oversterfte onderzoek lange tijd afgewezen, maar er is uiteindelijk middels een motie van Omzigt wel wat boven tafel gekomen. Uit bijgaande briefing (file:///C:/Users/mirra/Downloads/Correspondentieverzoek.pdf) blijkt echter duidelijk dat de onderzoeksinstantie belemmerd wordt in haar werk doordat niet alle benodigde data beschikbaar wordt gesteld. Hetgeen de uitkomst van het onderzoek dan ook beïnvloed in volledigheid.
Mirranda schreef:Maurice de Hond heeft politiek gezien al jarenlang een prima staat van dienst. Hoezo geen betrouwbare bron?
Mirranda schreef:Het zou je sieren om anderen met een ander (kritisch) geluid eens niet in een bepaalde hoek te duwen.
Mirranda schreef:Die zgn wappies noemen jou vast ook geen schaap omdat je nog niet wilt of kunt zien dat we grootschalig belazerd worden en de bedoeling daarvan.
Mirranda schreef:Ja, zij zijn vaak die eenling in een groep die zich toch durven uit te spreken. Maar heb er eens respect voor!
Mirranda schreef:De oversterfte is er kort nadat de eerste prikken werden gezet en grafieken (nee, niet die VWS gemanipuleerd heeft gebruikt) laten na elke nieuwe prikronde steeds weer een oversterftepiek zien.
De oversterfte is er nog steeds. Daar kunnen we natuurlijk allemaal van wegkijken.
MoniqueT schreef:Al in 1984 werd er onderzoek gedaan naar het overlijden van jonge sporters door hartproblemen.
https://www.sportzorg.nl/sport-bewegen/ ... n-de-sport
germie schreef:Maar er zijn sinds corona zeker diverse sporters dood neergevallen, iets wat ik in ieder geval voorheen nooit hoorde.