thequeensmum schreef:Als het op je eigen kapsel slaat dan ben ik het niet met je eens, maar ik denk wel dat er nog wat winst te behalen valt als je eens naar een echt goede kapsalon gaat.
Ik ben het eens met thequeensmum. Op de geplaatste foto oogt je haar wat flets/dof en pluizig en weinig volume.
Heb je het (zelf?) gekleurd?
Met een goed verzorgingsproduct zodat het minder pluizig wordt en meer glans krijgt. Ook een andere manier van knippen zodat je al wat meer volume krijgt, en het ziet er al heel anders uit. En eventueel een kleurtje of highlight erin om de kleur en glans meer op te halen.
Maar ga hiervoor naar een goede kapper en laat je adviseren.
Wat mij opvalt bij alle foto's van vrouwen met heel kort/afgeschoren haar: ze gebruiken heel veel opvallende make-up. Althans, ik vind het heel veel en opvallend. Hierdoor wordt de aandacht afgeleid van het (niet aanwezige) haar en naar bijvoorbeeld de ogen getrokken. Dat is ook een keuze, maar dat moet wel bij je passen. En als ik het zo even afmeet aan de foto die je plaatste lijk je mij geen type om iedere ochtend uitgebreid te gaan make-uppen (wat ook prima is).