Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diddykong schreef:In principe niet nee. Tenzij je echt allergisch bent voor het materiaal van de cup. Maar ik zou het daar in eerste instantie niet zoeken. Wel kun je tijdens de menstruatie vocht vast houden dacht ik. Heb je toevallig erg zout gegeten? Daar kun je ook vocht doir vasthouden, hoewel ik 7 kilo wel heel veel vind.
BigOne schreef:Siliconenallergie kun je je op laten testen, zou ik wel doen. Zo ja kun je een nog hevigere reactie krijgen, zo nee is het zoeken naar wat er nu met je gebeurd is want dat is nogal heftig. Succes en beterschap.
Rocamor schreef:TS, ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
Suzanne F. schreef:Hier ervaring met een oudere meneer die dit had, die moest gedotterd en een stent geplaatst. Die had dus een verstopping ergens in een ader. Was heel moe en heel benauwd en had vocht achter zijn longen. Hij had het ook heel koud steeds.
996981 schreef:Rocamor schreef:TS, ben benieuwd hoe het nu met je gaat.
Lief dat je het vraagt! Het gaat een stuk beter. Behalve vermoeidheid geen klachten meer. Vandaag weer bij de huisarts geweest. Hij heeft een doorverwijzing gemaakt voor cardiologisch onderzoek en een echo van de buik. Hij wil graag uitsluiten dat er iets met de nieren of lever is. Als dat niet het geval is kan het zijn dat de oorzaak niet achterhaald kan worden…