Dat zijn die van 5000 en k2 voor een jaar genoeg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:via Inet. BOL.COM
Vit D3 7000 I.E.
Van het merk Telesept.
1x per week 1 pil
Verpakkingen zijn voor 3 maanden.
13.99€
Dat kost de hele wereld niet!
Tieme schreef:Heeft geen enkele nut om dezE te nemen.
1x per week 7000 ie is veel te weinig. Gemiddeld moet je al 5000 ie per DAG innemen om op eenbgoed niveau vit d te komen en te blijven
marleen_usar schreef:Mijn man is orthomoleculair therapeut en die zegt ook dat 7000 per week veel te weinig is.
Bloem39 schreef:Iedereen kan zich een orthomoleculair therapeut noemen, dit is geen beschermde titel, dus ook geen uitspraak met medische waarde. Of heeft hij wel een medische achtergrond?
Ik wel en ik verbaas me over hoe stellig hier van alles wordt geroepen. Ja, het klopt dat vitamine d tekort veel voor komt en fikse klachten kan geven. Maar een overschot aan vitamine d geeft ook risico's. Dus zoek iemand met medische kennis om je hier over te informeren en adviseren.
purny schreef:Ik vermoed dat wanneer je alle Nederlanders test ruim 90 procent een tekort heeft. Ongeacht of je nou veel buiten bent of niet
Bloem39 schreef:marleen_usar schreef:Mijn man is orthomoleculair therapeut en die zegt ook dat 7000 per week veel te weinig is.
Iedereen kan zich een orthomoleculair therapeut noemen, dit is geen beschermde titel, dus ook geen uitspraak met medische waarde. Of heeft hij wel een medische achtergrond?
Ik wel en ik verbaas me over hoe stellig hier van alles wordt geroepen. Ja, het klopt dat vitamine d tekort veel voor komt en fikse klachten kan geven. Maar een overschot aan vitamine d geeft ook risico's. Dus zoek iemand met medische kennis om je hier over te informeren en adviseren.