Geen echte vrienden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsepride

Re: Geen echte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 02:57

Waarom dat niet? Het begint bij het ontmoeten van nieuwe mensen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:11

Achterom schreef:
Tja, en daar heb je op de lange termijn dus geen zak aan.

Hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb hier namelijk meerdere vriendschappen uit gehad toen de tijd.
Nu ik verhuisd ben is dat verwaterd.
Kan gebeuren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 10:18

En waarom moet het perse voor de lange termijn zijn? Soms kunnen mensen toch ook waardevol voor je zijn op een bepaald punt in je leven? En je weet pas of er een vriendschap kan ontstaan als je het probeert. Als je geen moeite doet dan gebeurt er sowieso niks.

In het slechtste geval heb je met niemand een dusdanige klik, maar dan heb je hopelijk wel een leuke dag gehad.

Ik heb zelf jaren gevoetbald. Toen ons team uit elkaar viel verwaterde dat contact. Maar dan maakt de mooie momenten die ik met die vrouwen en trainers gedeeld heb niet minder waardevol. Ik kijk met fijne gevoelens terug op die tijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 17:36

Ik heb dat ook met de contacten uit het paardenwereldje. Kijk met ontzettend veel plezier terug naar die tijd. En heb een van mijn beste vriendinnen er aan over gehouden :)

Om allerlei dingen te ondernemen met vriendinnenclubjes moet je daar wel de energie voor hebben. ALs je langdurig ziek bent geweest heb je dat soms niet meer...
Ik heb zelf nooit vriendinnenclubjes gehad. Ben er denk ik niet zo'n persoon voor. Anders had ik dat allang gehad ofzo... :7 :o?

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 17:48

Je verhaal is herkenbaar. Hier altijd vrij goed geweest in het leggen van contacten, maar het vasthouden ervan daarentegen.. inderdaad nooit meer dan 1/2 vriendinnen gehad en nu eigenlijk geen. Baal daar zeker van, want merk juist dat het stukje contacten leggen ook steeds lastiger wordt. Maar komt vast wel weer goed nu corona ook redelijk achter de rug lijkt. En anders zal ik eraan moeten wennen :o

Siers83

Re: Geen echte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 17:51

Voor mij is het dan ook nog zo dat ik in een uithoek woon, op Texel. Erg leuk hoor, maar als je iets wil ondernemen moet je alweer het eiland af, want andersom is vaak een probleem voor mensen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 22:27

Ik krijg nu hier een advertentie van:
https://vriendinnenonline.nl/
Ik denk door dit topic :+
Maar misschien is het wat?

Edit: oké na een tijdje zoeken zie ik dat dit geld kost, dat vind ik dan wel weer jammer.