Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gonniee schreef:Voor de oorspronkelijke ts heb ik nog een opmerking. Ik heb zelf ook soms last van pijnlijke oren als er iets tegenaan komt. Vooral op het relatief harde stuk waar je oor aan je schedel zit. Blijkt dus te komen door spanning op de kaakspier... fysio heeft me hier vanaf geholpen en nu kan ik weer op mijn zij slapen.
Succes met jullie kussenzoektochten!
Texas02 schreef:Sorry dat ik zo'n oud topic weer naar boven haal, maar ik kwam hem tegen toen ik op google naar ervaringen met CloudPillo zocht. Ik ben op zoek naar een wat hoger kussen welke wel zacht is. Nu zag ik de CloudPillo Recharge, of ook de gewone CloudPillo. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nekklachten, daarom moet het ook een wat hoger kussen zijn. Wat ik mij afvraag bij de gewone CloudPillo, is hij wel echt comfortabel? Er zitten memory foam stukjes in, voel je die stukjes niet als je erop ligt? En hoor je ze niet? Ik heb bij mijn huidige kussen het probleem dat ik het kussen (ik denk de dons erin?) hoor als ik erop lig, en het is niet eens luid maar ik wordt er gek van. Dan moet ik altijd net zo lang dat kussen anders leggen tot het geluid weg is en hij ook nog comfortabel ligt. Dat valt niet altijd mee. Daarom zoek ik dus ook iets anders. Met meer vulling erin is dat geluid wel weg, maar dan is hij dus te hard. Ik weet niet hoe dat met CloudPillo is, zijn die ook zo hard als er veel vulling in zit? En maken ze geluid? Blijven ze goed of zijn ze na een paar maanden slap? Als iemand ervaring heeft met de gewone of de Recharge hoor ik het graag!
Lisette0 schreef:Texas02 schreef:Sorry dat ik zo'n oud topic weer naar boven haal, maar ik kwam hem tegen toen ik op google naar ervaringen met CloudPillo zocht. Ik ben op zoek naar een wat hoger kussen welke wel zacht is. Nu zag ik de CloudPillo Recharge, of ook de gewone CloudPillo. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nekklachten, daarom moet het ook een wat hoger kussen zijn. Wat ik mij afvraag bij de gewone CloudPillo, is hij wel echt comfortabel? Er zitten memory foam stukjes in, voel je die stukjes niet als je erop ligt? En hoor je ze niet? Ik heb bij mijn huidige kussen het probleem dat ik het kussen (ik denk de dons erin?) hoor als ik erop lig, en het is niet eens luid maar ik wordt er gek van. Dan moet ik altijd net zo lang dat kussen anders leggen tot het geluid weg is en hij ook nog comfortabel ligt. Dat valt niet altijd mee. Daarom zoek ik dus ook iets anders. Met meer vulling erin is dat geluid wel weg, maar dan is hij dus te hard. Ik weet niet hoe dat met CloudPillo is, zijn die ook zo hard als er veel vulling in zit? En maken ze geluid? Blijven ze goed of zijn ze na een paar maanden slap? Als iemand ervaring heeft met de gewone of de Recharge hoor ik het graag!
Ik heb de recharge.
Maar helaas vind ik die niet geschikt voor zijslapers, ik ben ook een zijslaper. Ik vind hem echt te zacht. Had gewoon naar mn eerste gevoel moeten luisteren en hem terug moeten sturen, want nu zit er mee en ben mn geld kwijt.
Gebruik hem nu met een wat dikkere hoes van mijn oude kussen er omheen. Dan is ie tenminste wat steviger.
Dus nee, zou hem niet aanbevelen voor zijslapers.
Ballard_L schreef:Ik heb dus nog steeds geen nieuw kussen gekocht, bang dat het dan weer niks is. Maar laatst dacht ik toch: misschien de cloudpillow proberen. Bij mij is het niet zozeer de nekpijn op het moment, maar dat ik heel snel last krijg van mijn oor (zijslaper), dus het kussen mag niet te hard zijn. Als ik dat hierboven lees is dat voor mij misschien juist wel de oplossing