Dorine92 schreef:herr_balou schreef:Je moet ook niet gaan lijnen, je moet minder eten van wat je lekker vindt.
Hier ben ik het niet mee eens. Want dan krijg je dus honger en dan ga je dus alleen maar slechtere dingen doen.
Beter dingen eten die goed vullen zodat je geen honger krijgt en geen slechte dingen gaat doen. Van gezonde onbewerkte dingen die goed voeden eet je !!!op de lange termijn!!! niet gauw te veel
Niet mee eens.
Ik ben gek op groente met in het bijzonder brocolli, daar mag je me s nachts voor wakker maken. Wat voor andere 'friet of pizza' is is brocolli voor mij. Dus het is maar wat je je zelf aan leert om lekker te vinden.
Ik ben al in geen 20 jaar meer bij de Mac geweest, niet te pruimen die rotzooi. Mensen die veel suiker eten die moeten daar ook echt van afkicken bijv. Als je veel suikers eet en je stopt daarmee, dan ga je ook heel anders eten en met je lichaam om. Je hele systeem gaat anders functioneren.
Wij eten eigenlijk altijd smiddags warm en dan gewoon een goede flinke maaltijd zoals de meeste de avond eten. Dat is heerlijk.