Sky_As schreef:hele wereld reizen maken, maar een paar tientjes voor zalven voor je eigen gezondheid zijn te duur?
ehhm ja, daar vind ik wat van ..........
Weer offtopic, maar omdat ik gebeten ben had ik dus niet op vakantie gemogen voor een reis (helemaal GEEN wereldreis) die reeds eerder geboekt en betaald is (en waar voor gespaard is)? Ach ja, je bent gewoon stik jaloers dat mij dit uiteindelijk allemaal nog wel gelukt is en dat het me ook gaat lukken om alle gemiste duiken in te halen. Bovendien is 1000 euro niet meer een paar tientjes, dan kun je ergens niet rekenen.
@Hannanas, ik draag nu een vrij strakke spijkerbroek. Dat is dan ook een vorm van druk natuurlijk. De borsten verdragen alleen sporthemdjes. Dus die draag ik altijd, maar dat deed ik ook altijd al.
Heb dat nodig om gelukkig te zijn.
En ja, daar ben ik echt heel blij om. 
Je zult maar iemand verloren zijn aan zelfmoord, of zelf met dat soort gedachten worstelen, en dan komt er even iemand langs die als een klein kind staat te stampvoeten omdat ze haar hobby niet kan uitoefenen en gaat dreigen dat ze er dan maar een eind aan maakt. Als je na twee jaar erop aangesproken worden op Bokt nog steeds niet doorhebt hóe ongepast dat soort opmerkingen zijn, heb je wel echt een gigantisch dikke plaat voor je kop. En dat geldt ook voor je dramatische taalgebruik als het gaat om littekens in dit topic. “Verminkt,” bah.
Het enige vervelende is de onderhuidse verkleving aan een zenuw van een van de littekens, maar ook daar is best mee te leven.