Oh die is mooi zeg! Daar ga je vast heel veel plezier van hebben!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 00:30
Wirobelgje schreef:
Top Telpeva
Ga je de trolley nog pimpen? Laat je dan de resultaten zien
In de winkel waren meerdere kleuren tassen aanwezig, ik zat nog te tobben tussen een zwarte (om hem vol te hangen met metal bands en dergelijke) en deze. Deze heeft kleine blauwe veertjes, en dat komt weer leuk overeen met mijn favoriete vogelsoort, pimpelmeesjes. Misschien dat ik hem tzt nog vol hang met pimpelmezen rommel (patches als ik ze kan vinden, sleutelhangers misschien) als subtiele extra touch, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Maar zo hoe deze tas van zichzelf is, vind ik hem ook al best oke
Wat een leuke roltas. Goede keus, zal je veel plezier van hebben.
Jennyj01
Geplaatst: 01-11-22 08:28
TS Ik heb jaren als pedicure veel spullen met me meegesleept in het OV. Hiervoor heb ik de Zuca gebruikt. Ik had de versie van mac en die is hip hoor. Als je met de mac zuca in het OV zit willen de vrouwen om je heen het liefst weten wat erin zit. Hij is super makkelijk en je kan er ook op zitten. En echt gemaakt om veel kilometers mee te maken. Die van mij staat inmiddels in de schuur. Niet meer zo mooi als vroeger maar ik kan er op de een of andere manier geen afscheid van nemen.
Voor wie hier meeleest voor inspiratie, neem in ieder geval niet zo'n vouwkratje op wielen. Die dingen maken flink kabaal als je ze (leeg of niet zwaar beladen) meetrekt over de stoep.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-22 14:32
Haha nou, voor als anderen er ook eentje willen of dezelfde zouden willen, hij is van het merk Andersen.
Ze hebben ook trolleys met ingebouwd krukje die je uit kan klappen zodat je kan zitten (die lijkt mij tof om mee te nemen naar beurzen!), en modellen die je met een koppelstuk ook als aanhanger mee kunt nemen achter je fiets.
Syb_sem
Geplaatst: 01-11-22 15:19
ik zou ook voor een trolley gaan. ik heb voor de hond een fietskar die ook als buggy kan (de grijze van trixie) deze neem ik ook gerust mee als een soort kinderwagen/ trolley als ik lopend boodschappen ga doen.
Mando
Geplaatst: 04-11-22 22:19
Vandaag op de reitersportmesse geweest. Hadden ze deze trolley voor 10 euro. Zag ook knal roze die hadden ze bij een andere stand voor 10 euro.
Ik heb er heerlijk mee rond gesjokt. Ik kan ook niets momenteel aan mijn schouder of arm hebben ivm ontsteking.