17 augustus heb ik een trap van m'n veulen gehad. Naast flink gekneusde ribben had ik ook een kleine bloeding in m'n lever. Twee dagen in het ziekenhuis gelegen. En ja, het is enorm pijnlijk. Bij alles wat je doet gebruik je blijkbaar je buikspieren en dat voel je dus bij alles wat je doet.
Ik heb ruim 5 weken dagelijks meerdere malen pijnstillers geslikt, anders was het niet te doen. In het begin oxycodon, diclofenac en paracetamol. Oxy gauw afgezworen (is snel verslavend). Maar ik slikte in het begin zeker 5x daags pijnstilling.
Nu zijn we ruim 2,5 maand verder en ik kan gelukkig alles weer. Maar ik voel ze nog steeds. Als ik er op druk (druk er dan niet op

Maar in het begin ook mezelf wel eens overvraagd (toch die stal uitmesten, toch helpen met tent opbouwen en ringen uitzetten voor het concours) en dat heb ik geweten. Pijnstilling hielp toen niks meer, zelfs de oxy die ik nog had deed niks.
Iedereen zei ook, oh gekneusde ribben duurt heel lang. En dan dacht ik, ja maar toch niet bij mij??? Gewoon doorgaan, hahaha. Maar zo werkt het dus helaas niet.
Sterkte met je ribben, het duurt gewoon echt lang.