Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Dat is makkelijk praten. De warmte in Amerika is heel anders dan hier.
J0anieke schreef:charrr91 schreef:Werken.. Ik werk in een tuincentrum, in een kas, in het restaurant met hete ovens en geen airco. Dat wordt afzien en maar heel vaak de grote koelcel induiken
Gelukkig wacht er thuis een airco op mij dus dat is wel lekker thuiskomen
Bij ons kun je als het echt warm weer is juist beter in de kas werken, die gaat bij een bepaalde temperatuur juist koelen.
Shenavallie schreef:Reactie op de OP: gewoon zoals alle andere dagen. In- en uitademen, maar wel minder actieve werkzaamheden. Het gaat maar om een of twee wat warmere dagen.
Qua pony's: Daar doe ik boven de 25 graden sowieso al niets mee. Zeker niet afspoelen/sproeien, want daar krijgen ze het alleen maar warmer van. We hebben wel een bouwzeil hangen voor extra schaduw, waar ze graag gebruik van maken.
Shenavallie schreef:Qua pony's: Daar doe ik boven de 25 graden sowieso al niets mee. Zeker niet afspoelen/sproeien, want daar krijgen ze het alleen maar warmer van.
Suzanne F. schreef:Shenavallie schreef:Qua pony's: Daar doe ik boven de 25 graden sowieso al niets mee. Zeker niet afspoelen/sproeien, want daar krijgen ze het alleen maar warmer van.
?
Wat is dat nou voor onzin? Ga je zelf ook niet zwemmen of onder een koude straal staan als je het warm hebt? Want daar krijg je het warmer van?
verootjoo schreef:Shenavallie schreef:Reactie op de OP: gewoon zoals alle andere dagen. In- en uitademen, maar wel minder actieve werkzaamheden. Het gaat maar om een of twee wat warmere dagen.
Qua pony's: Daar doe ik boven de 25 graden sowieso al niets mee. Zeker niet afspoelen/sproeien, want daar krijgen ze het alleen maar warmer van. We hebben wel een bouwzeil hangen voor extra schaduw, waar ze graag gebruik van maken.
Waarom krijgen jouw paarden het warm van sproeienJe koelt toch af van jezelf natmaken in de hitte
juist fijn voor de paarden, regelmatig gesproeid worden.
ava_krause schreef:verootjoo schreef:
Waarom krijgen jouw paarden het warm van sproeienJe koelt toch af van jezelf natmaken in de hitte
Ik denk dat ze bedoeld dat een laagje water op de huid van het paard eerst lekker is maar daarn enorm opwarmt. Dus dan is het alsof het paard kokend water over zich heen heeft. Oftewel-> je kan ze afkoelen met water maar dan wel afdrogen en uit de zon houden daarna
verootjoo schreef:Shenavallie schreef:Reactie op de OP: gewoon zoals alle andere dagen. In- en uitademen, maar wel minder actieve werkzaamheden. Het gaat maar om een of twee wat warmere dagen.
Suzanne F. schreef:Shenavallie schreef:Qua pony's: Daar doe ik boven de 25 graden sowieso al niets mee. Zeker niet afspoelen/sproeien, want daar krijgen ze het alleen maar warmer van.
?
Wat is dat nou voor onzin? Ga je zelf ook niet zwemmen of onder een koude straal staan als je het warm hebt? Want daar krijg je het warmer van?