Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kay_Kim schreef:Een weekend met dubbel gevoel achter de rug… zaterdag waren we 2 jaar samen en dit zijn we gaan vieren met een etentje… we hebben genoten maar normaal was dit ook de dag dat we op reis vertrokken…
Gisteren zijn we nog gaan shoppen, ik heb 2 setjes huispakken gekocht om comfortabel te zijn als ik naar het ziekenhuis moet voor de behandeling.
Morgen is de afspraak met de bestralingsarts, ik hoop snel met de behandeling te kunnen beginnen. Ik heb echt de dagen afgeteld…
Vandaag heel ons huisje grondig proper gemaakt zodat mijn partner het komende tijd kan bijhouden, zonder te veel extra’s als ik te veel lichamelijke klachten heb.
Ik heb vorige week donderdag nog wel een bloeding gehad maar voor de rest heb ik geen pijn enkel nog steeds ‘vochtverlies’ (geen bloed) het lijkt wel minder vloeibaar te zijn als in het begin maar het wordt er niet echt minder op kwa hoeveelheid…
Vanaf morgen heb ik weer meer nieuws.
CalipsoLover schreef:Gefeliciteerd met jullie jubileum, snap dat het dubbel voelt.
Succes morgen, hoe gaat je partner er verder mee om?
Heb ontzettend veel respect voor jou, ook enorm jammer dat jullie je kinderwens hierdoor zien varen...
Happy_Hippie schreef:Oh jeetje wat heftig zeg, heel veel sterkte en moed gewenst deze piriode!
Dat wat jullie beschrijven als klachten heb ik zelf ook sinds vorig jaar, huisarts heeft een uitstrijkje genomen alleen vraag ik me af of er altijd word gekeken naar baarmoederhalskanker?
Kay_Kim schreef:Happy_Hippie schreef:Oh jeetje wat heftig zeg, heel veel sterkte en moed gewenst deze piriode!
Dat wat jullie beschrijven als klachten heb ik zelf ook sinds vorig jaar, huisarts heeft een uitstrijkje genomen alleen vraag ik me af of er altijd word gekeken naar baarmoederhalskanker?
Best eens navragen, hier wordt een uitstrijkje genomen om de 3 jaar voor baarmoederhalskanker of de voorfase op te sporen…
Bij mij zag de dokter al meteen dat mijn baarmoederhals er niet normaal uit zag… als je niet zeker bent of een tweede opinie wil, zeker doen!