Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Zebrastreep schreef:Oja die was ik even vergeten mee te nemen in mijn verhaal de aarde is natuurlijk plat excuses!
[ [url=m/1RB0uw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Dit lijkt me weer een nieuw verzinsel van de overheid om mensen bang te maken. Net als een zekere andere ziekte die al sinds jaar en dag bestond.
Kimddddd schreef:oe a a a a......gaan we nu ook bang worden van apenpokken. Het komt trouwens door seksueel contact en met name onder homoseksuelen. Dus als je op vakantie gaat en geen vakantieliefde hebt dan geen risico
Mirranda schreef:Laat je niet gek maken, niets is wat het lijkt en alles wordt geregisseerd.
Kimddddd schreef:oe a a a a......gaan we nu ook bang worden van apenpokken. Het komt trouwens door seksueel contact en met name onder homoseksuelen. Dus als je op vakantie gaat en geen vakantieliefde hebt dan geen risico
Needje schreef:verootjoo schreef:Oh echt? Volgens de site van het rivm waarschijnlijk niet
[ [url=m/2Q5Cyv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat me iets van bij dat we ons ook geen zorgen hoefde te maken over dat Corona virus …
herr_balou schreef:Kimddddd schreef:oe a a a a......gaan we nu ook bang worden van apenpokken. Het komt trouwens door seksueel contact en met name onder homoseksuelen. Dus als je op vakantie gaat en geen vakantieliefde hebt dan geen risico
Zooo, koekkoek. Uit welke achterlijme orthodoxe geloofsrichting (christelijk/joods/islamitisch/hindoestaans/whatever) kom jij voort.
herr_balou schreef:Kimddddd schreef:oe a a a a......gaan we nu ook bang worden van apenpokken. Het komt trouwens door seksueel contact en met name onder homoseksuelen. Dus als je op vakantie gaat en geen vakantieliefde hebt dan geen risico
Zooo, koekkoek. Uit welke achterlijme orthodoxe geloofsrichting (christelijk/joods/islamitisch/hindoestaans/whatever) kom jij voort.
DuoPenotti schreef:Wat zegt Kim verkeerd?
Dit is wat er tot nu toe toch ook in de krant staat?Citaat:De huidige patiënten lijken mannen te zijn die seks hebben gehad met een andere man
dierenfan schreef:je zal maar journalist zijn. Als je er niets over zegt dan hou je het vast bewust uit het nieuws zodat er mogelijk een epidemie kan ontstaan omdat mensen het niet wisten.
Schrijf je er wel over dan ben je bezig met onrust zaaien en overdrijf je alles zodat er extra leefregels komen....
Kunnen we het nieuws niet eens gewoon voor nieuws aan nemen? Fijn dat we weten dat het er nu is. Als het mogelijk belangrijk voor jou is neem extra maatregelen en als je verwacht dat het bericht voor jou niet interessant is leg het naast je neer. Maar nu denk ik vast te simpel
Ineke2 schreef:Ik hoorde vanmorgen op het radio Rijnmond nieuws dat de mogelijke besmettingsbron die het virus naar Europa heeft gebracht een festival is geweest ( ben de naam van het festival alweer kwijt )
Citaat:Brandhaard
Het virus heeft zich mogelijk (onder meer) verspreid via het internationale homofestival Darklands eerder deze maand in Antwerpen. Dat evenement - een van de grootste festivals voor homo’s ter wereld - is ook bij Nederlanders populair. De gezondheidsdienst van de Belgische regering heeft drie besmettingen herleid naar het festival.