Boompje1985 schreef:Jessix schreef:Ik merk zelfs dat sommige vrouwen niets eens voluit durven te plassen als je in het hokje naast ze komt zitten.
Ja dan gaan ze kleine beetjes plassen maar dat hoor je ook.
Eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boompje1985 schreef:Jessix schreef:Ik merk zelfs dat sommige vrouwen niets eens voluit durven te plassen als je in het hokje naast ze komt zitten.
Memories schreef:Ben jij mij?![]()
Mensen bedoelen het vaak wel goed maar het voelt zó vervelend als je eigen lichaam continu door mensen om je heen met je besproken wordt, of er nou een kilo bij of af is. Laat mij lekker bestaan in m’n eigen lijf, ik wil niet elke keer m’n gewicht(sverandering) evalueren of verantwoorden en al helemaal niet met vage kennissen van 100 jaar terug of random collega’s.
chanicha schreef:Ik praat ook echt niet over alles, bepaalde dingen zijn privé en die houd ik ook privé.
Had het er toevallig gisteren nog over dat er mensen zijn die hun hele hebben en houden op Facebook of weet ik wat zetten, dan vraag ik me af of die aandacht tekort komen ofzo.
chanicha schreef:Ik scheer mijn benen zodra ik een (lange) jurk ga dragen of als we op vakantie gaan.
Draag nooit korte broeken, heb een heel groot litteken op mijn been en ik vind dat zelf niet mooi staan.
Down under hoef ik eigenlijk niet te scheren, weinig haar, wel geprobeerd maar krijg echt ontstekingen. Wat ik wel goor vind is mensen met hele bossen onder hun armen en wat onder hun broekje uitpiept :j
Voor de rest moet ieder lekker doen wat ze willen.
Memories schreef:Nja, het vies vinden is 1 ding, ik loop ook een ander hokje binnen als ik ruik dat iemand net een dikke drol heeft zitten draaien. Maar het hoort erbij, het is immers een toilet, zou van de gekke zijn als mijn medemensen daar niet horen te poepen als ze moeten. Zou het wel heel raar vinden als iemand er ook daadwerkelijk iets over zou zeggen dat ze het vies vinden dat ik net heb gepoept als ik het hokje uitloop oid
Memories schreef:Dat mensen een openbaar toilet vies achterlaten voor een ander vind ik ook wel ranzig ja. Poets de bril even na en borstel je remsporen weg, dat is imo gewoon normaal en fatsoenlijk. Maar als er alleen nog een lucht hangt... tja... jammer dan. Ik ga niet de hele dag op kantoor met buikpijn zitten als ik moet poepen omdat een ander het misschien vies gaat vinden dat er een luchtje hangt. Dan loopt degene die na mij komt maar een ander hokje in, of wacht even, of vind het dan maar even 2 minuten vies. Dat doe ik zelf bij een ander ook.
Dilan93 schreef:Wat mij alleen wel opvalt is dat het soms de andere kant op lijkt te gaan.
Dat als je jezelf graag slank ziet en daar moeite voor doet, je jezelf niet zou accepteren zoals je bent en dat je dat wel zou moeten doen.
Natuurlijk is zelfacceptatie een goed iets. Maar ik voel mezelf gewoon niet fijn als er een aantal kilo meer op zit.
Nou sport ik graag, dus is geen afzien voor mij. Maar heb soms het idee dat iedereen die slank wil zijn of een sixpack mooi vindt, direct een label 'obsessief' of 'eetstoornis' krijgt
troi schreef:Ach het is ook framing. Ik las laatst poffertjes-billen ipv cellulitis. Cellulitis klinkt vreselijk, itis is toch ontsteking? Iets medisch en naars? Wil je niet!
Kijk poffertjesbillen, dat klinkt heerlijk en dat wil iedereen toch?
Ik noem dergelijke billen dus van nu af aan poffertjesbillen, heerlijk hebbuh hebbuh, give me meer poffertjes
Popstra schreef:Ik denk dat iedere vrouw ergens op haar lichaam zich wel minder tevreden over voelt.
Ook al zijn ze in een ander hun ogen perfect wil dat niet zeggen ze dit zelf ook vind. Je streeft altijd naar ,beter, dan kan om je borsten, billen, buik..enz gaan alsmede je neus, haar, nek, ogen. Ohja, zelfs schaamlippen is tegenwoordig een ding. Die kun je ook laten verfraaien.
Denk dat je versteld staat van sommigen knappe, perfecte meiden wat een laag zelf beeld die wel niet hebben.
Memories schreef:Nja, het vies vinden is 1 ding, ik loop ook een ander hokje binnen als ik ruik dat iemand net een dikke drol heeft zitten draaien. Maar het hoort erbij, het is immers een toilet, zou van de gekke zijn als mijn medemensen daar niet horen te poepen als ze moeten. Zou het wel heel raar vinden als iemand er ook daadwerkelijk iets over zou zeggen dat ze het vies vinden dat ik net heb gepoept als ik het hokje uitloop oid
troi schreef:Ach het is ook framing. Ik las laatst poffertjes-billen ipv cellulitis. Cellulitis klinkt vreselijk, itis is toch ontsteking? Iets medisch en naars? Wil je niet!
Kijk poffertjesbillen, dat klinkt heerlijk en dat wil iedereen toch?
Ik noem dergelijke billen dus van nu af aan poffertjesbillen, heerlijk hebbuh hebbuh, give me meer poffertjes
Suzanne F. schreef:Wat mooi gezegd Menino. Bijna traantjes in de ogen. Ik wou dat ik er ook zo tegenaan kon kijken.
Ik heb geen behoefte aan een man maar zou er zelfs niet mee mee durven omdat ik me niet fijn in mijn lichaam voel.