pluisje88 schreef:Verder hoor ik best veel “gezonde” mensen die klachten hebben overgehouden aan de vaccinaties. Problemen met menstruatie onder andere, pijn in ledematen, krachtverlies enz. Ik zie momenteel om mij heen vooral volledig gevaccineerd en geboosterd met Corona, maar ook griep en verkoudheid bij elk zuchtje wind. Echt opvallend vaak ziek thuis. Is dat toeval? Geen idee zou kunnen.. voor de rest hoor ik veel mensen zeggen dat ze spijt hebben gehad dat ze zich hebben laten prikken omdat de regering dat zei en om een vinkje te krijgen. Ze wilden dat de samenleving weer open ging en terug naar normaal. Puur om die reden hadden ze een spuit in hun arm laten zetten.
Ik hoor dus helemaal niks van zulk soort berichten en ik ken ook genoeg mensen.
Geen blijvende vaccinatieproblematiek en geen spijt.
Je kan niet voor anderen praten.
Kwa menstruatie, mijn menstruatie is altijd onregelmatig geweest.
Sinds vaccineren ben ik nu een paar keer minder ongesteld geweest (zoals nu) maar vorige maand was het 'normaal'.
Ligt het dan aan de vaccinatie of word ik een daagje ouder, ik ben ws zwaarder geworden.
Zijn zoveel meer dingen die invloed hebben op je lichaam, ik kan mijn (niet) probleem met mijn menstruatie niet afschuiven op de vaccinatie.