Schurende dijen, wat gebruik jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:41

Die kortere versie is er ‘normaal’ niet dus die lange versie is helemaal top hoor. Je kan hem ook omslaan als je dat zou willen of opplooien maar dat hoeft bij mij nooit. Dat zou alleen zo zijn als je een minirokje draagt maar ik heb rokken en jurken tot de knie of erover.
Die korte versie is nieuw begreep ik. Misschien ga ik die ook wel proberen. Ik vind ze echt top. Zitten heerlijk, totaal niet warm en ze shapen toch. Ze knellen niet en je kan gewoon ademen. Ben er erg blij mee.

Emj_23

Re: Schurende dijen, wat gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:58

Inderdaad, wat Suzanne zegt. Sinds ik snag heb ontdekt draag ik zomers weer jurkjes en rokjes. Niet meer tot bloedens toe mijn benen open lopen. Nu net dat korte broekje besteld en nog een ‘normale’ in lichtgroen en meteen een vd t shirts. Heb ook een legging van hun, is een hele fijne wandelbroek, wel vrij dikke stof.

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:59

Broekjes van Sarah's sweeties vind ik erg fijn.
Weet niet of dat nog bestaat, is al wel heel lang geleden dat ik ze kocht..

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 21:22

Ik heb vandaag de hele dag het broekje aan gehad en het zit toch wel heel comfi. Lekkerder dan mn normale broekje van Anni Rolfi. Die is sowieso een stuk dikker ook.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 21:35

Ik heb in ieder geval een lange besteld! Ben benieuwd!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 22:49

Ik trek de lange ook gewoon ietsjes op, tis net een panty dus gaat prima

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 23:37

Oh dit topic komt precies op tijd. 35+ graden zaterdag waar ik heen ga, en dan is een jurk leuk maar ook veel zweet. Ik heb broekjes ingepakt maar ik neem ook een deoroller mee. Nog nooit bedacht dst dat zou kunnen helpen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 00:36

Tancreda4 schreef:
Oh dit topic komt precies op tijd. 35+ graden zaterdag waar ik heen ga, en dan is een jurk leuk maar ook veel zweet. Ik heb broekjes ingepakt maar ik neem ook een deoroller mee. Nog nooit bedacht dst dat zou kunnen helpen

Deorollers afgelopen week getest. Maar toen ik vanmorgen met een soort brandwonden op m’n benen op stond en zo radeloos was. Ik wilde naar de Kruidvat. Vraag me niet hoe ik er gekomen ben..
De spuitbussen van odorex 0% gehaald, thuis erop gedaan, en wat een verademing! Pijn was serieus gelijk weg, en kon gelijk weer normaal lopen.
Hier dus dikke aanrader!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 07:25

Heeft iemand de bikini’s van Snap Tights weleens getest? Ik zag dat naast broekjes en panty’s ook bikini’s hadden. Ik zit altijd te stoeien met broekjes en mijn buik.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 07:28

Ik gebruik talkpoeder!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 09:44

Heeft iemand hier snag tights in “ builder tea”?
Is dat een redelijk neutrale huid kleur ?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:13

Vevina creme. Ik zweer erbij, nergens meer last van, geen lelijke broekjes onder jurkjes/rokjes en je doet best lang met een tube. Echt, in de zomer kan ik niet meer zonder <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:16

Muze schreef:

Ik heb een lichte huid, ik vind hem wel vrij bruin/ donker. Maar wel heel fijn en niet zichtbaar onder witte rokken/jurken.

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:22

Ik gebruik een deo stick van Dove! Laatst met 28 graden 30.000 stappen gemaakt in een rokje, nergens last van gehad! Ik heb t op die dag 2 of 3x gesmeerd, maar dan heb ik het wel over 7:30 tot 00:30. Werkt echt fantastisch en ik vind het ideaal dat je niet een extra laagje stof nodig hebt met de hoge temperaturen! Stick is ook heel klein, dus gaat makkelijk mee in mijn tasje. Je voelt dat je benen langs elkaar glijden, maar het voelt absoluut niet vochtig of glibberig.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:27

Ik zie ook nergens verschillende versies van de chub rub? Lees iets over normaal en short?

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:27

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:49

Ik ga ook die snag tights eens bestellen. Gebruik nu een kort sportbroekje van nike of gymshark maar dat kan niet overal onder helaas.
Zaken als odorex deo, bodylotion etc. werken een uurtje, maar daarna wordt het daar warm en klam wat alles weg laat smelten helaas.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:06

Ik draag altijd de shorts van Anni Rolfi maar lees net dat de SnagTights veel luchtiger zijn, dus heb er daar maar 2 van besteld.

Die van Anni Rolfi zijn super fijn, maar wel redelijk dik.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:32

hier idd ook snagtights, heel fijn! de panty's en leggings zijn ook super van dat merk, ook voor mensen met een maatje meer zijn ze echt super.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 12:04

Ik heb pas lange onderbroeken bij de bonprix besteld. Omdat die naar verhouding goedkoop zijn. Bevalt mij prima. Maar iets aan de warme kant.

Voor de snagtight gebruikers. Doe je daar nog iets van een onderbroek onder? Dat vind ik namelijk zo vervelend met met bv een korte legging dat je dan nog een laag extra aan hebt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 12:24

Ik doe er wel een onderbroek onder ja, omdat het pantystof is. Maar juist daarom is het niet vervelend om nog een laag aan te hebben, want ze zijn echt heel dun.

Ik heb trouwens builders tea, en ik vind m qua kleur prima.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:09

Muze schreef:

Met mijn aardig witte benen is die fijn. Net ietsje donkerder.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:35

Ik heb net die kleur besteld Muze dus kan het je nog niet vertellen.

Altijd een string onder de broekjes met pijpen, op die manier draag ik hem op niet te warme dagen ook gerust 2x achter elkaar voordat de boel in de was gaat.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 14:34

Aptonia antischuurcreme of andere wielrenners antischuur creme. Ik gebruik het zelf niet, maar partner wel met fietsen bij hele lange ritten.

Voor degene die echt een kwabje hebben bij de dijen, is cryolipolyse wellicht ook nog een oplossing. Kost wat, maar dan ben je wel af van je vetjes op plekken waar je ze niet wilt hebben.
Laatst bijgewerkt door Padoertje op 12-07-22 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 14:37

Padoertje schreef:
Aptonia antischuurcreme of andere wielrenners antischuur creme. Ik gebruik het zelf niet, maar partner wel met fietsen bij hele lange ritten.

Voor degene die echt een kwabje hebben bij de dijen, is cryolipolyse wellicht ook nog een oplossin. Kost wat, maar dan ben je wel af van je vetjes op plekken waar je ze niet wilt hebben.

Moah dat hoeft van mij ook niet zo, een broekje is meer dan prima :P