Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ben inderdaad van de aanbiedingstandpasta, niet bij de LIdl, maar bij Die Grenze ofzo. Ook haal ik daar shampoo weg. Dan zit je dus echt goedkoper dan de bars of de tabletten. Maar ook als je voor 2 euro een normale tube Prodent ofzo koopt is dat hier goedkoper dan die tabletten. Dat vind ik wel jammer.
En ik wil dus met fluoride. Er zijn wel andere tabs met fluoride geloof ik.
MyWishMax schreef:Ik snap deze discussie ook niet helemaal.
Duurzaam is het niet als je het opbergblik, wat heel goed herbruikbaar is, steeds weggooit. Ook telkens een nieuw blik erbij krijgen, dat is toch juist weer iets voor de weggooimaatschappij. En als je kiest voor duurzaam dan kies je niet weer voor andere producten die niet duurzaam zijn omdat die goedkoper zijn?
Anders kan duurzaam je dus minder of niet schelen, maar is prijs het belangrijkste.
Ook niet erg, maar compleet andere insteek. Ik heb bewust nog niet alles duurzaam, omdat dat niet in mijn budget past. Maar ik vind niet dat die duurzame producten te duur zijn, ik snap wel dat die andere producten goedkoper zijn. Juist omdat ze zich aan minder dingen houden oid.
EllaBellaah schreef:Over blikjes gesproken. Hoe bewaren jullie de verschillende bars?
Cilli96 schreef:Iets waar ik zelf niet bij stil had gestaan tot ik het tegen kwam:
https://www.waschbaer.nl/shop/rvs-theel ... =1&K=58803
Theelichtjes!
Ze hebben dus houders die je kan hergebruiken en ze verkopen losse theelichtjes.
Zit er over na te denken om die te kopen, is even een investering t.o.v. normale lichtjes van het kruidvat oid, maar daarna ook het wel waard denk ik.
Ook idd omdat ik de gevolgen voor het milieu belangrijk vind
germie schreef:Die smyle tandpasta is overigens zonder fluoride.