Suzanne F. schreef:Maar TS heeft geen zelfmedelijden, hij vindt het juist vreselijk voor die mensen en wou dat hij er iets aan kon doen. Hij zit er gewoon enorm mee en hij kan er moeilijk mee omgaan. Hij gaat zich schuldig voelen als hij er niet aan denkt, maar als hij er wel aan denkt dan belemmert hem dat in zijn dagelijks leven.
Heeft dus niks met aandachttrekkerij te maken maar met een hulpvraag hoe hij hier het beste mee om kan gaan. Wat ik begreep heeft TS wat mentale issues (ik dacht autisme maar dat weet ik niet zeker) en daarom kan hij hier moeilijk mee omgaan. Ik vind het sneu om te zien hoe hij hier nu afgefakkeld wordt want hij wordt denk ik verkeerd begrepen.
Dit ...
Dus als ik het goed begrijp mag je je hier eigenlijk helemaal niet druk maken over wat er ergens anders gebeurt.. je mag daar niet angstig van worden en je mag je geen zorgen maken over de mensen daar...Citaat:. Kom op zeg, praat elkaar eens niet zo in de put. Het is vreselijk, maar vooral voor de mensen in Oekraïne.
Want: je zorgen maken is aanstellerij / aandachtstrekkerij
maar: je geen zorgen maken of er niks van vinden is ongeintereseerd en egoistisch..
Ofzoiets....