Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Borisje schreef:Ik brak mijn knieschijf omdat ik met mijn knie een openslaande stalen deur wilde tegenhouden.
En niet gebroken, maar ik scheurde jaren geleden mijn kuitspier toen ik mijn rijlaars uit trok met een laarzenknecht.
Yom schreef:Ik moest bloedprikken bij het ziekenhuis en liep op dat terrein richting ingang tot ik struikelde. Ik dacht nog dit houd ik niet recht en inderdaad daar lag ik en zei ik nog heel droog au
Opgestaan en verder gelopen en het begon me toch pijn te doen aan mijn pols. Ik hield mijn pols ook in een bepaalde stand maar dat ie nou echt scheef stond kon ik niet zeggen.
Toch maar richting bloedprikken gelopen en daar in tranen gevraagd of ik ergens naar toe kon. Ja zegt ze misschien zo naar de röntgenafdeling.
Wel bloed laten prikken want ik had tenslotte nog 1 goede arm en daarna gauw weg daar en maar naar de ehbo/huisartsenpost gelopen
En wat kreeg ik daar te horen...je moet eerst naar je eigen huisarts![]()
Ik buiten eerst gebeld en ja zegt de assistente, je moet echt komen
Natuurlijk niemand bereikbaar, geen kaartje voor ov en nog nooit een taxi gebeld dus geen idee waar ik een taxi kon vinden (inderdaad....helder denken was er op dat moment niet bij)
Ik naar mijn auto gelopen om te kijken of ik toch maar zelf kon rijden, maar ik wist niet eens hoe ik de handrem er af kon krijgen (zit links naast mijn stoel en het ging ook om mijn linker pols)
Ik naar de uitgang vh parkeerterrein gelopen en auto's aangehouden of ze mijn richting op moesten. Gelukkig was auto 3 iemand die in mijn wijk woonde dus die heeft me tot aan de huisarts gebracht
En die huisarts....hoort mijn verhaal aan, kijkt van een afstandje en stuurt me met de juiste papieren weer terug.
MIjn dochter was al onderweg en ik ben naar huis gewandeld en daar opgepikt door mijn dochter.
Foto gemaakt...komt even later die zuster met een zorgelijk gezicht vertellen dat mijn pols gebroken was. Ik zei dat wist ik al meteen, maar toen dus eindelijk richting gipskamer
marjo1996 schreef:sommigen zijn wel heel knap
Ik had een paar jaar geleden ook iets stoms. Tijdens het fietsen wilde ik mijn jas recht trekken, dus ging ik op mijn trappers staan. Voet gleed van de trapper en ik knalde vol met mijn stuitje op mijn zadel. Resultaat: een gebroken stuitjeOverigens niet van mijn fiets gevallen, wat ik nog best knap vond