Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 aankleden kan prima in 5 minuten                                                         
  Lang leven thuis werken. 

Mijn wekker gaat rond 6:50 voor het eerst, slimme wekker die een half uur voor die tijd tot maximaal 6:50 afgaat afhankelijk van hoe diep ik slaap. Ongemerkt druk ik dan op snooze en dan ben ik gelijk weer weg, dit gaat gerust door tot 7:35 ongeveer. Daarna sleep ik mezelf toch maar uit bed want ik wil om 8:00 starten met werken. Godzijdank werk ik vanuit huis.
 heel handig                                                         
 )                                                         
  maar stuk fruit ipv mollete.                                                         
  Verder geen ritueel, bed uit is dingen doen..  

BaileyMix schreef:Ik zet 45 minuten lang iedere 5 minuten een wekker. En iedere keer weer val ik daartussen terug in slaap en ben ik volledig verward. Minstens een uur nodig vanaf opstaan tot de deur uit en dan nog ben ik meestal laat.
Vaak integreer ik het geluid van de wekker ook in een droom alsof daar de radio aan staat etc. dus dan word ik er niet wakker van. Dan is het lenzen in, kleren aan, make-up mee en op hakken precies 8 minuten van m'n voordeur tot het perronLang leven thuis werken.
Behalve als ik om 6 uur uit bed moet/wil, dan word ik om 05:45 fris en fruitig wakker

Alleen even aankleden, tanden poetsen, bed opmaken, koffie zetten en dan ben ik klaar om te werken.