Koetje_boe schreef:Ik heb de prik afgelopen vrijdag gehaald en het viel echt reuze mee!
Mijn nichtje werd geënt en ze vond het spannend dus vroeg of ik mee wilde, ik ben meegegaan. Vraagt de prik mevrouw of ik ook wil want ze hebben nog over. Mama ff gebeld, en 10 minuten later zat ie der in!
Ik heb een lichte reactie gehad, maar niet erg genoeg om de volgende niet meer te hoeven halen. Dus daar ben ik blij mee!![]()
20 augustus mag de 2e, dus ik kan volledig geënt het nieuwe schooljaar in!
Top gedaan meid! Hier ook de vaccinatie opgehaald en alleen bij de 1ste wat bijwerkingen.
Hou er nu nog wel even rekening mee dat je nog niet volledig bent veilig bent.
Ik heb heel veel corona ellende gezien, direct door mijn werk. Neem van mij aan dat dit niet een gewoon griepje is! Ik heb ook jongelui gezien die heel serieus ziek zijn geworden (en nog mega klachten hebben). Dat is dus het verradelijke van dit virus, je weet nooit van te voren hoe het jou gaat pakken.
Nu blijkt ook dat op de IC's voor 75% mensen liggen die niet gevaccineerd zijn, gelukkig niet in mega aantallen, bij ons liggen nu 6/7 covid patienten in het ziekenhuis, maar wel allemaal ongevaccineerd.