Ik heb 6 maanden lang domperidon geslikt om mijn bv op te krikken. Mijn productie liep (sterk) achteruit op het moment dat mijn dochter besloot dat flessen haar aartsvijand waren. Ze is nu 13 maanden en als ze een fles ziet die bij haar in de buurt komt dan is ze WOEST.
Ik zie er persoonlijk dus heel veel meerwaarde in om flesjes (gekolfde melk) te geven. Het maakt alles zooooooo veel makkelijker als je gewoon een flesje kan geven. En ook daarmee kan je je partner ondersteunen en ontlasten.
Ik wil jullie veel liefde en succes wensen. Zorg voor een goede kolf (kijk even wat er nu wordt aangeraden jn "fulltime kolf groepen", een tijdje terug was de horigen chicture een van de beste, ik weet niet welke het nu is) en veel geduld. Lang leve huil en schaterlach filmpjes.
Maar wat ik vooral wil meegeven: onderschat het belang van het drinken uit een flesje niet.
Mijn dochter besloot met 6 maanden (want tot die tijd ging het gewoon prima) dat ze geen flessen meer wilde en ik rij nu op werkdagen nog steeds 1 keer per dag naar het KDV (gelukkig kan ik sinds/dankzij corona 3 van de 4 dagen thuis werken).
Op mijn kantoor dag moet ze het sinds vorige week zonder bv doen, en dat merk ik meteen aan de nacht