Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Ik had dat vroeger ook maar nu, 10 kilo zwaarder en echt niet de mooiste bovenbenen, loopt ik eigenlijk altijd in korte broeken en jurkjes. Het schuren is niet fijn maar wat een ander denkt kan mij echt niet meer boeien. Kijk eens om je heen. Er zijn echt wel mensen met minder mooie benen of lijf die gewoon rondlopen in jurkje of bikini. Liever niet meer van die bleke benen midden in de zomer zoals vroeger.
AMCM schreef:Nou ik vind het erg jammer voor TS en alle andere vrouwen hier die hun benen verstoppen!
Heb dit zelf ook gedaan sinds mijn 13e, tot mijn dertigste.. en wat zonde achteraf bekeken.
Allemaal omdat één jongen in de klas ooit gezegd heeft dat ik "dikke kuiten" had. Dit is later nog een keer herhaald door een andere jongen toen hield het echt op voor mij. Wat een onzin eigenlijk, en daardoor al die jaren het vaak veel te warm gehad met lange broeken in de zomer.
Nu draag ik gewoon jurken en korte broeken, heerlijk fris! Al durf ik nog niet in een korte broek naar plekken met veel mensen, maar dat komt wel weer!
Je moet er maar eens op letten, er zijn net zoveel soorten benen als vrouwen, en niemand ligt er wakker van hoor. Alleen jijzelf. Ik vind het trouwens "lelijker" staan in de zomer om een lange broek te dragen, waarmee je het zichtbaar te warm hebt, dan gewoon blote benen die er misschien iets minder fraai uitzien.
Laat die melkflessen incl. sinaasappelhuid dus maar gewoon vrij ademenvoor de buitenwereld hoef je het niet te laten in elk geval.
Anastasia24 schreef:Draag je dat dan niet omdat je onzeker bent of omdat je het gevoel van wind etc. op je benen niet fijn vind? Stevig zijn is geen reden om maar altijd een lange broek aan te hebben,![]()
Ikzelf heb jurken en korte broeken altijd verveld gevonden, het geplak en geschuur, was vaak ook onzeker. Inmiddels heb ik liever een jurk aan dan een lange spijkerbroek, dat zou ik nu met 30 graden op de wei niet overleven, ben daar altijd wel druk bezig met dingen dus dat is geen doen. Onzekerheid lekker loslaten, niemand die op je let, geloof me, alleen mensen die ook onzeker zijn en die kijken juist naar je op.
Muze schreef:Uit onzekerheid heeeeeeel lang bijna nooit korte broeken of jurkjes gedragen.
Inmiddels wel, t kan me ook niet meer schelen wat een ander ervan vindt. Kijken ze maar de andere kant op
Enige dat ik onprettig vind is schurende bovenbenen met een jurkje aan.
Dus nog even zoeken naar fijne langere broekjes.
Muze schreef:Grappig want die kwam ik op Facebook tegen.
Bevalt dus goed?
tienus63 schreef:Sizzle schreef:Ik vind knieen zulke rare lelijke dingen. Dat vind ik gewoon in het algemeen (ook bij modellen en zo) en niet perse van mezelf. Zakelijk of voor netjes vind ik het daarom ongemakkelijk om iets boven de knie te hebben maar dat is gewoon een rare afwijking van mezelf
Daar heb je 15 of zelfs 10 denier panty’s voor.
Mijn ervaring koop liever een duurdere panty, draagcomfort zowel qua pasvorm als warmte vele malen beter.
En ze gaan echt niet snel stuk.
Tegenwoordig heb je ook panty’s zonder teen.
Ideaal in een sandaal of toeless pump.
Zakelijk vind ik blote benen ook niet kunnen onder een jurk of rok.
Falke, Kunert, woolrich.
Popstra schreef:Je moet jezelf goed verzorgen als de temperaturen weer gaan stijgen en je benen en voeten heel de winter warm ingepakt hebben gezeten...... Dus ontharen, in smeren met body lotion, voeten eeltvrij houden, nageltjes mooi verzorgd en gelakt en desnoods wat zelf bruiner als je niet wil zonnen of niet bruin word.
Dan zal je zien je al veel sneller iets korters aan wil.
Popstra schreef:Je moet jezelf goed verzorgen als de temperaturen weer gaan stijgen en je benen en voeten heel de winter warm ingepakt hebben gezeten...... Dus ontharen, in smeren met body lotion, voeten eeltvrij houden, nageltjes mooi verzorgd en gelakt en desnoods wat zelf bruiner als je niet wil zonnen of niet bruin word.