Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MTinker schreef:Nee, heb de uitnodiging vakkundig verscheurt.
Relaxed schreef:VuurVleugels schreef:Nóg een vaccinatie topic? Beetje onnodig dit, lijkt me.
Tot nu is dit anders een prima topic waarin iedereen zijn zegje kan doen en er nog weinig discussie is. Itt jouw nietszeggende toevoeging..
KootMiraDrum schreef:MTinker schreef:Nee, heb de uitnodiging vakkundig verscheurt.
Ook op instagram gezet, zoals ik?
De aarde heeft plek zat hoor, er zijn nog geen 8 miljard mensen op aarde. Geef je die ieder 1 vierkante meter, dan passen ze in Zeeland en Brabant. Nou is 1 vierkante meter wat weinig, geef je ieder 100 vierkante meter, dan past het in de helft van Alaska.
Hier wordt ook niet gevaccineerd.
Franciee schreef:Ik heb me wel laten vaccineren, met Astra Zenica zelfs (als 24-jarige). Ik draag graag mijn steentje bij aan een hoge vaccinatiegraad zodat we hopelijk snel af zijn van de maatregelen
oomens schreef:mystery1980 schreef:- ik vind corona eng, maar MRNA nog veel enger.mystery1980 schreef:Dat is niet wat ik zeg hoor, lees nog maar eens.
Dat is precies wat je zegt, en het staat nog in de quote hierboven ook.*
Klinkt alsof je in de categorie mensen valt die ook in paniek een appel zou weggooien als iemand je vertelt dat die DNA bevat.
*Je zit zelf vol mRNA
Nanne schreef:Ik laat mij niet vaccineren en word een beetje simpel van de opmerking je doet het voor anderen. Je laat je vaccineren zodat je mogelijk minder ziek wordt, je bent en blijft gewoon besmettelijk.
Palmera schreef:Nee.
- Deze inenting is niet relevant voor mij
- De manier waarop ie door de strot geduwd word staat me niet aan
- Corona is een pandemie. Die ontstaan doorgaans door een overschot van het soort. Daar dwars tegenin gaan is vragen om een volgende van een ander kaliber
- Ik ent me niet voor anderen. Mijn lijf.
- Er is nog te weinig bekend over dit vaccin
VuurVleugels schreef:Maar goed, ik laat me dus WEL vaccineren omdat dat sociaal is naar mijn medemens, op alle mogelijke manieren. En omdat ik daadwerkelijk de wetenschappelijke artikelen ben ingedoken en dus gedegen onderzoek heb gedaan. Hierna ben ik voor- en nadelen gaan afstrepen, en wel vaccineren won dik.
Palmera schreef:VuurVleugels schreef:Maar goed, ik laat me dus WEL vaccineren omdat dat sociaal is naar mijn medemens, op alle mogelijke manieren. En omdat ik daadwerkelijk de wetenschappelijke artikelen ben ingedoken en dus gedegen onderzoek heb gedaan. Hierna ben ik voor- en nadelen gaan afstrepen, en wel vaccineren won dik.
Goed van jou hoor! Ik heb me ook geïnformeerd, maar dan een andere richting op (overbevolking, klimaat, milieu, en mijn persoonlijke situatie naast de statistieken gelegt) en op grond daarvan besloten het niet te doen.
Ongetwijfeld domme redenen voor jou, maar dat zegt meer over jouw acceptatie van wat anderen doen dan over de mensen die iets anders doen dan jij.