Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem92 schreef:Nou ik heb een echo gehad en het zag er niet kwaadaardig uit. Voor de zekerheid moet ik wel een punctie laten maken maar daarvoor weer een nieuwe verwijzing van de huisartsdie waren vanmiddag dicht dus maandag maar bellen.
Anoeska27 schreef:Zonnebloem92 schreef:Nou ik heb een echo gehad en het zag er niet kwaadaardig uit. Voor de zekerheid moet ik wel een punctie laten maken maar daarvoor weer een nieuwe verwijzing van de huisartsdie waren vanmiddag dicht dus maandag maar bellen.
Wat gek, hier doen ze alles in 1x. Ze nemen ruim de tijd voor een mammo, een aanvullende echo en indien nodig een punctie. Ook in deze tijd ben je binnen een week aan de beurt en wordt alles in 1 afspraak afgehandeld. Een knobbeltje vinden is al stress genoeg, daar willen ze geen extra wachtstress aan toe voegen.
MarliesV schreef:Gelukkig! Fijn dat het nog even extra gecheckt wordt.
Ik heb vandaag een oud collega begraven, die begon ook met een knobbeltje in de borst. 39 jaar, laat 3 kleine kindjes na, dat gaat je door merg en been.
Ben blij dat je het zelf zo serieus neemt en na laat kijken. En dat dus het eerste bericht gewoon goed is.
Want bijna altijd is het niets, maar als het kwartje verkeerd valt dan is vroeg er bij zijn erg belangrijk.
Zag ergens een stuk terug iemand die er al langer mee rond loopt, please laat je nakijken. Snap dat het niet altijd goed uitkomt maar neem je gezondheid serieus!
Zonnebloem92 schreef:MarliesV schreef:Gelukkig! Fijn dat het nog even extra gecheckt wordt.
Ik heb vandaag een oud collega begraven, die begon ook met een knobbeltje in de borst. 39 jaar, laat 3 kleine kindjes na, dat gaat je door merg en been.
Ben blij dat je het zelf zo serieus neemt e n na laat kijken. En dat dus het eerste bericht gewoon goed is.
Want bijna altijd is het niets, maar als het kwartje verkeerd valt dan is vroeg er bij zijn erg belangrijk.
Zag ergens een stuk terug iemand die er al langer mee rond loopt, please laat je nakijken. Snap dat het niet altijd goed uitkomt maar neem je gezondheid serieus!
Ja jeetje heftig hoor!
Dat is ook echt mijn angst, dat mijn kinderen op zouden groeien zonder mij.
Gelukkig ziet het er voor nu in ieder geval niet kwaadaardig uit, maar echt gerust ben ik nog niet.
Aanstaande maandag heb ik de afspraak voor de punctie, heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat je de uitslag krijgt?
Zonnebloem92 schreef:MarliesV schreef:Gelukkig! Fijn dat het nog even extra gecheckt wordt.
Ben blij dat je het zelf zo serieus neemt en na laat kijken. En dat dus het eerste bericht gewoon goed is.
Ja jeetje heftig hoor!
Dat is ook echt mijn angst, dat mijn kinderen op zouden groeien zonder mij.
Gelukkig ziet het er voor nu in ieder geval niet kwaadaardig uit, maar echt gerust ben ik nog niet.
Aanstaande maandag heb ik de afspraak voor de punctie, heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat je de uitslag krijgt?
Sizzle schreef:Ik heb niets voor of na de punctir genomen, geen enkele pijn of zwelling gehad. Hooguit een dag if 2-3 bij druk (bh) of arm omhoog.
Vond het minder vervelend dan een vulling bij de tandarts .
Ik had na een dag of 3 uitslag, maar dat is echt volledig afhankelijk van de drukte op een histologisch lab, daar kun je niets aan voorspellen.