Wirobelgje schreef:Waarom zou TS haar vriend niet meteen naar de tuchtcommissie stappen om klacht in te dienen?
Niemand weet in welke mate deze tandarts van nog andere patiënten informatie doorspeelt naar gelijk wie. Daar kan je gewoon niet meer op vertrouwen.
Misschien is het wel een heel uitzonderlijk geval, of misschien maakt deze arts er een gewoonte van om rond te kletsen om eender welke reden?
Als de arts erop aangesproken wordt is ook nog maar de vraag of die eerlijk zal antwoorden natuurlijk.
Teveel onzekerheden, ik persoonlijk zou verhaal halen maar ook tegelijk klacht indienen.
Omdat niemand weet of de tandarts dit ook echt heeft gedaan. Daarvoor moet je dus eerst tandarts en eigenlijk de moeder spreken.
Mensen nemen wel heel makkelijk alles aan. Ik schrik daar wel van.
Hoezo gaat het nu over blazen? Ik rij 30jr auto. Ben altijd de Bob geweest, want drink niet. Ik ging elke dag van Almere naar Amsterdam. Rij al jaren van midden naar Noord Nederland.
Maar heb in mn hele leven 1x geblazen. Was leuk, zat met mn zoon in de auto, net een milk shake gehaald en moest blazen. Hij sloeg nog net niet uit van zoetigheid.
Ik zou het overigens wel fijn vinden dat de medische dossiers wat beter worden bijgehouden. Ik ben al jaren onder medische behandelingen bij diverse artsen en een aantal keren verhuisd. Ik geef altijd toestemming, maar toch komt vaak niet alles mee. Of verkeerd en dat is echt wel bloed irritant.
Persoonlijk heb ik ook geen moeite met wie dat kan lezen, want heb niks te verbergen, maar het systeem zou wel echt beter moeten.
Ik heb bij de nieuwe apotheek alles goed geregeld, maar krijg van ziekenhuis spuiten. Elke keer geef ik dat door, want is erg belangrijk voor wisselwerking met andere medicatie en toch staat het weer niet in medicatie dossier. Dus apotheek zou alles meegeven als ik niet oplet.
Huisarts is wel redelijk op de hoogte.
Maar ook die heeft geen tijd om bij een nieuwe patient een uitgebreid dossier van zoveel jaren uit te pluizen. Ik moet dan zelf enorm alert blijven en steeds weer aangeven dat iets niet kan of mag.
Bij de tandarts ook mijn medicatie moeten doorgeven. Maar verder hebben zij niet echt iets te maken met de rest van mijn medische dossier. Trekken etc mag alleen niet zonder voorbereiding.
Ik vind dat alleen niet echt een groot geheim en zou ook niet weten wie dat heel interessant vindt.