Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Muze schreef:Hoezo slechte apparaten?
En welke verkoop jij dan die dan anders en beter is?
Daar ben ik idd ook benieuwd naar
superpony schreef:Ik wil niet flauw zijn, maar ik zie ze ook op ali en wish. Batterij gaat 6 uur lang mee, 4 opzetstukken en maar 15 euro........
Ze lijken echt allemaal enorm op elkaar. Nu zal iedereen zeggen; die van 15 kan niks zijn. Maar als ik er 10 laat komen en ze door verkoop voor meer, denken mensen dat ze beter zijn.
Ashleytjuhh schreef:Ik heb die van de aldi van een tijdje terug gehaald, maar hij is wel echt fijn![]()
@miszeva wat maakt bijv: het verschil tussen de gene die jij verkoopt tegen over een van de aldi? Gewoon uit interesse
Ik zie wel dat er bij de gene die jij verkoopt wel 2/3 meer opzet stukjes zitten
beegee schreef:Ik heb deze voor mijn paard:
https://www.bol.com/nl/p/luxsupply-mass ... 0013732653
Hij vindt het fantastisch geweldig genieten. Voordat ik hem op hem gebruikte heb ik hem zelf ook even geprobeerd. Idd heel erg fijn.
janderegelaa schreef:Citaat:Moderatoropmerking:Bericht leeggehaald omdat het in strijd is met de Bokt regels
janderegelaa schreef:janderegelaa schreef:
Wil je even een foto van het labeltje laten zien waar hij gemaakt is?
Denk trouwens als je een webshop hebt, dit niet hobbymatig te noemen is.
Overigens heb ik exact dezelfde, met dezelfde opzetstukken. 50 dollar.
miszeva schreef:janderegelaa schreef:
Denk trouwens als je een webshop hebt, dit niet hobbymatig te noemen is.
Overigens heb ik exact dezelfde, met dezelfde opzetstukken. 50 dollar.
Ik heb dit met de belastingdienst overlegd, bedankt voor je bezorgdheid.
janderegelaa schreef:miszeva schreef:Moderatoropmerking:Bericht leeggehaald omdat het in strijd is met de Bokt regels
janderegelaa schreef:Hoeft niet hoor, denk dat het voor iedereen nu wel duidelijk is.
miszeva schreef:janderegelaa schreef:Hoeft niet hoor, denk dat het voor iedereen nu wel duidelijk is.
Ik snap niet helemaal waarom je mijn product zwart probeert te maken. Ik heb met andere mensen toch gewoon een gesprek over massageguns.. is het jaloezie of is het verveling? Je doet het voorkomen of ik een ondeugdelijk product verkoop en mensen probeer geld af te troggelen.. los waar mijn product is gemaakt en hoe hij getest is mag de toon wel even anders.
miszeva schreef:superpony schreef:Ik wil niet flauw zijn, maar ik zie ze ook op ali en wish. Batterij gaat 6 uur lang mee, 4 opzetstukken en maar 15 euro........
Ze lijken echt allemaal enorm op elkaar. Nu zal iedereen zeggen; die van 15 kan niks zijn. Maar als ik er 10 laat komen en ze door verkoop voor meer, denken mensen dat ze beter zijn.
Ja klopt uiteraard staan ze ook op Ali etc voor weinig. Ik heb er ook één van Ali gehad en daar was ik niet tevreden over. Zeker niet voor mijn paard. Maar goed iedereen heeft andere wensen en verwachtingen van kwaliteit natuurlijk!
Meliaforever schreef:Even een schopje,
Iemand hier die nog zijn ervaring wil delen over een massage gun?