Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:noviceh schreef:Met beide geen moeite, als dat nodig is om het aantal besmettingen terug te dringen dan is dat maar zo.
Maar vind je dan ook dat er een uitzondering mag zijn voor mensen zoals ik die een oma van 89 helpen?
bigone schreef:Jildau schreef:Maar vind je dan ook dat er een uitzondering mag zijn voor mensen zoals ik die een oma van 89 helpen?
Wanneer jij mantelzorger bent en dat noodzakelijk is kun jij je oma helpen. Maar elke avond koffie drinken valt daar bvb niet onder.
Jildau schreef:Maar vind je dan ook dat er een uitzondering mag zijn voor mensen zoals ik die een oma van 89 helpen?
Kookaburra schreef:Ik hoor trouwens wel veel de 'dan kan ik niet naar vrienden cq familie'. Maar dat is toch de bedoeling van een lockdown?
Ik begrijp het als je niemand in een kring van 5km, max 15km hebt... Maar in andere gevallen
kiki1976 schreef:Er zijn idd genoeg bedrijven die willen dat hun personeel op kantoor komt. En als ik dan ook lees hoeveel van die personeelsleden gewoon moeten komen werken als ze verkouden zijn, testen is onzin etc.
Dat soort bedrijven mogen ze wat mij betreft harder aanpakken.
Maar laat de gewone bedrijven waar het echt niet mogelijk is om thuis te werken niet de dupe worden van de 15km regel.