Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Fijn dat het niet schadelijk is, maar het is toch schrikken als je hartslag opeens zo omhoog gaat. Ik word al een beetje naar als ik het lees![]()
Pandora2 schreef:Fijn dat het niet schadelijk is, maar het is toch schrikken als je hartslag opeens zo omhoog gaat. Ik word al een beetje naar als ik het lees![]()
Ik ben de verwijsbrief bij de HA gaan halen. Die man zag water branden toen ik hem vertelde van speciale consulten voor vrouwen in UZA![]()
En er is toch blijkbaar veel vraag naar want ik heb een afspraak op 17 maart
xMaritt schreef:Misschien gek om te zeggen, maar ik vind het "fijn" om te lezen Nafnaf dat jij hier ook last van hebt. Bij mij gebeurt het ook af en toe. Soms maanden of zelfs jaren niets, en soms met slechts gebeurt het opeens een paar dagen achter elkaar. Ik heb zelf het idee dat stress het bij mij kan triggeren. Soms gebeurt het 's nachts en dan is in bed liggen echt niet fijn, omdat mijn hart gigantisch bonst en ik voor mijn gevoel heen en weer schud. En dan idd een absurd snelle hartslag.
Ik ben hiervoor ook al meerdere keren bij de huisarts geweest, zelfs een keer een paar dagen een kastje gedragen, maar helaas in deze periode geen last gehad. Mijn huisarts heeft me toen ook vertelt dat het niets gevaarlijks was maar ik ben er toch niet helemaal gerust op
BrechtCarlos schreef:Ik lees ook mee. Afgelopen september hebben we de schrik van ons leven gehad. Mijn moeder, gezonde en sportieve vrouw, van 47 kreeg uit het niets een hartinfarct. Het is nog steeds onduidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ja, 1 kransslagader zat potdicht maar voor de rest had ze nergens verstoppingen, was de ecg goed, eigenlijk alle onderzoeken behalve het bloed. Heel gek dat mijn jonge moeder opeens hartpatiënt is.
Morris schreef:BrechtCarlos schreef:Ik lees ook mee. Afgelopen september hebben we de schrik van ons leven gehad. Mijn moeder, gezonde en sportieve vrouw, van 47 kreeg uit het niets een hartinfarct. Het is nog steeds onduidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ja, 1 kransslagader zat potdicht maar voor de rest had ze nergens verstoppingen, was de ecg goed, eigenlijk alle onderzoeken behalve het bloed. Heel gek dat mijn jonge moeder opeens hartpatiënt is.
Zeker schrikken, en jong. Ik ben ook 47.
Was is er met het bloed aan de hand? Iets met cholesterol?
Hoe gaat het nu met je moeder?
proudmama schreef:Heeft je hart geen schade opgelopen van die aanvallen of is dat niet uitgezocht ?
Zelf heb ik in mijn eerste zwangerschap ( 40 jaar geleden) een weeenremmer moeten gebruiken “ prepar” waar je ook hele hoge hartslag van kreeg, vier maanden lang dag en nacht bonkte ik mijn bijna mijn bed uit !met een hartslag tussen de 120-180.
Ik weet dus hoe vreselijk dat is. Of het ook schade bij mij heeft gegeven weet ik niet, waarschijnlijk wel de jarenlange hoge bloeddruk van 180/100 waar niets mee gedaan werd .
Silvia schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... FBEk-lJSaI
Gemiste kans: bij de bijwerkingen bij het COVID-19 vaccin is niet gekeken naar gender...