Mirre oh jee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Hier ook een grote hekel aan. Echt, wat een RAMP is dat zeg, wie heeft dat ooit bedacht![]()
Zeven dagen hevig bloedverlies, krampen waarbij ik krom lig van de pijn, vreetbuien, stikchagerijnig. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit met de pil, maar mijn lijf breekt daar elke maand lekker doorheen. Hoe zwaar de pil ook is.
Zodra ik kinderen heb, mogen ze de boel eruit halen van me.
Dilan93 schreef:Ik ben ooit een jaar lang niet ongesteld geweest na veel gewicht te verliezen. Niet geheel gezond, maar was zo teleurgesteld toen dit weer terug kwam![]()
Kan mijn lichaam niet op een andere manier aangeven dat alles gewoon in orde is?
Zertab schreef:Dilan93 schreef:Ik ben ooit een jaar lang niet ongesteld geweest na veel gewicht te verliezen. Niet geheel gezond, maar was zo teleurgesteld toen dit weer terug kwam![]()
Kan mijn lichaam niet op een andere manier aangeven dat alles gewoon in orde is?
Waarom niet elke maand een appje: ''je bent niet zwanger.''
MarliesV schreef:Precies wat San zegt, Aleve Feminax is een mooie naam voor Naproxen wat gewoon van een eigen merk als de Kruitvat oid te koop is, zelfde werkzame stof, minder fancy naam, minder duur.
Zertab schreef:Dilan93 schreef:Ik ben ooit een jaar lang niet ongesteld geweest na veel gewicht te verliezen. Niet geheel gezond, maar was zo teleurgesteld toen dit weer terug kwam![]()
Waarom niet elke maand een appje: ''je bent niet zwanger.''