Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amado7 schreef:Sorry maakte foutje. Het is Syneo5Bij mij werkte odorex ook niet. Nu met Syneo5 moet je wel echt precies doen (dus eerst wassen, droog maken, Syneo5 er op ,laten drogen en dan gaan slapen! ) anders werkt het niet. Maar ik doe dan dat hele riedeltje en vervolgens heb ik 5 dagen geen last
zwanepol schreef:Dieuwke_ schreef:Ik gebruik een stick van loveli, werkt voor mij heel goed. Ik stond ook op het punt om botox te gaan spuiten maar dat heb ik nu eerst weer op de lange baan geschoven.
Ik dus ook, niks geen chemische troep, en werkt top!
AylaL schreef:Ik gebruik een stick van loveli, werkt voor mij heel goed. Ik stond ook op het punt om botox te gaan spuiten maar dat heb ik nu eerst weer op de lange baan geschoven.
Dieuwke_ schreef:Ik gebruik een stick van loveli, werkt voor mij heel goed. Ik stond ook op het punt om botox te gaan spuiten maar dat heb ik nu eerst weer op de lange baan geschoven.
AylaL schreef:Ik heb de stick van loveli gekocht, de kleine tester![]()
Ook met huisarts overlegd en we gaan proberen te kijken of medicatie iets is (oxybutynine).
Ik ga ook sowieso in april nog botox laten plaatsten want vind de resultaten erg fijn, het zweten was niet totaal weg maar wel meer "natuurlijk".
Dus ga even apart van elkaar kijken naar de deo en medicatie. En als alles maar een beetje werkt kan ik kijken om dingen te combineren? Stick met medicatie of medicatie met botox etc. Iemand hier ervaring mee?
Amado7 schreef:Yes bekend mee. Maar ook dat werkt niet altijd bij mij. Daarom was ik benieuwd naar het gebruik van deze pads!