Overmatig zweten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Overmatig zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 14:33

Bij mij werkt het de ene keer wel langer dan de andere. En is het echt een garantie dat de andere behandeling wel definitief werkt?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 15:14

De andere behandeling is 1x meestal genoeg en bij sommige 2x.

Heeft iemand ervaribg met bepaalde medicatie die helpt tegen zweten, ik las dat veel mensen dat ook deded. Maar weet niet of huisarts hiermee instemt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:16

Ik vind het nogal veel geld voor een behandeling waarbij je niet de garantie hebt dat het in een keer werkt

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 15:19

Dat is het zeker ja -O-

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:28

Weet je ook welke botox ze gespoten hebben? Je hebt de synthetische en de echte botox.
Bij mij werkte de synthetische helemaal niet goed en de echte wel, inmiddels gebruiken ze hier in het ziekenhuis alleen nog maar de echte omdat ze toch niet tevreden zijn over de synthetische variant.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:29

Amado7 schreef:
Sorry maakte foutje. Het is Syneo5 :) Bij mij werkte odorex ook niet. Nu met Syneo5 moet je wel echt precies doen (dus eerst wassen, droog maken, Syneo5 er op ,laten drogen en dan gaan slapen! ) anders werkt het niet. Maar ik doe dan dat hele riedeltje en vervolgens heb ik 5 dagen geen last :)

Ben ook fan van het spul. Het werkt ECHT!

Een punt, ik krijg er cystes van in mijn borsten. Ben er al 3 keer uitvoerig op getest. En soms wel tot 20+ MiniCysten in 1 borst en soms wel zo groot als een flinke walnoot. Altijd gevuld met vocht en trok ook altijd weer weg zodra ik een week of 5 mee stopte.

Is er ook direct weer als ik het gebruik. Nu ben ik al sinds juli vorig jaar zonder. Toch lockdown... en wie ziet mij nu zweten?

Borsten nu weer schoon. Ergens gaf mij dat wel wat denkstof.

De periode van testen is 2 jaar in ziekenhuis. En enkele keren bij HA.

Er is niet 1:1 uitgesproken dat dat het was. Maar voor mij is die link er wel. Omdat het er vrijwel meteen is als ik het gebruik. En ook weer wegtrekt als ik het niet gebruik.

Heftig middel dus!!! Dat men dat wel beseft!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 15:33

Ik gebruik een stick van loveli, werkt voor mij heel goed. Ik stond ook op het punt om botox te gaan spuiten maar dat heb ik nu eerst weer op de lange baan geschoven.

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 19:40

Dieuwke_ schreef:
Ik gebruik een stick van loveli, werkt voor mij heel goed. Ik stond ook op het punt om botox te gaan spuiten maar dat heb ik nu eerst weer op de lange baan geschoven.

Ik dus ook, niks geen chemische troep, en werkt top!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 19:51

Ik gebruik zelf altijd LadysSpeedStick deo en ben heel tevreden.

Heb een keer botox gedaan om uit te proberen, maar ik kreeg toen juist enorme zweetvoeten :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:05

michelle___ schreef:
Ik gebruik zelf altijd LadysSpeedStick deo en ben heel tevreden.

Heb een keer botox gedaan om uit te proberen, maar ik kreeg toen juist enorme zweetvoeten :+

Uiteindelijk moet het er toch ergens uit :))

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 11:10

zwanepol schreef:
Dieuwke_ schreef:

Ik dus ook, niks geen chemische troep, en werkt top!

Ik lees op hun site wel dat dit alleen voor zweetgeurtjes is en niet het zwetenstopt.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:00

AylaL schreef:

Ik dus ook, niks geen chemische troep, en werkt top![/quote]
Ik lees op hun site wel dat dit alleen voor zweetgeurtjes is en niet het zwetenstopt.[/quote]

Ik heb zoals ik al aangaf in dit topic ook de botox behandelingen. De ene keer werkt het wat beter/langer dan de andere keer maar ik heb ook wel het idee dat het beter gaa twerken als je er gewoon mee doorgaat. Ik zou dus in ieder geval in april nog een keer laten doen en kijken of het dan langer werkt. Wellicht ook even goed aangeven dat het maar zo kort had gewerkt, wellicht kunnen ze nog iets doen aan de manier van inspuiten (bv. wat langzamer). En je de eerste2-3 dagen echt goed aan de voorschriften houden helpt bij mij ook vaak. Ik zorg er echt voor dat ik zo lang mogelijk na de behandeling niet douche en ook niet ga sporten.

Verder als het tussen de behandelingen door even toch weer opvlamt dan gebruik ik sinds kort ook die Loveli stick en het zorgt er inderdaad voor dat je lekker fris blijft ruiken en naar mijn idee zorgt het er ook voor dat je echt wel wat minder zweet. Het is het proberen waard, de stick is niet heel duur en ik geloof dat je bij je eerste bestelling geen verzendkosten hoeft te betalen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:12

vriend van mij zweette echt extreem...heeft uiteindelijk bij de Gaaf kliniek in Den Haag botox laten zetten.
Eerste keer werkte het na een week of 2 en werking bleef 5 maanden.
Nu na de tweede keer werkte het al na een week en is hij al 9 maanden zweet-vrij.
Hij is dus erg tevreden.

wend2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 15:45

Dieuwke_ schreef:

Hier vandaag ook de proefjes besteld.
Ik ga hard duimen.
Heb wel speciale zalf van de dokter maar dat droogt ook de oksel uit en de zweet klieren.
Ben een beetje huiverig daarvoor.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:28

Ik kan niets terugvinden of je dit al geprobeerd hebt. Ik zweet overmatig sinds m'n pubertijd en na alle truukjes en recepten van HA te hebben geprobeerd zou alleen botox nog te proberen zijn en dat wilde ik niet.

Paar jaar geleden kwam ik stom toevallig langs een kraampje van ben&anna. En omdat 't een aanbieding was heb ik een deo stick van hun gekocht op basis van baking soda. Ik hoef tegenwoordig geen shirtjes meer te verwisselen en ik ruik niet meer naar zweet

Geen idee of je dit al geprobeerd hebt en elk lichaam is beetje anders maar wellicht kan je 't eens proberen? Ze zijn te krijgen bin oa Holland en Barrett of etos of online.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:37

AylaL schreef:
Ik lees op hun site wel dat dit alleen voor zweetgeurtjes is en niet het zwetenstopt.

Dat is heel persoonlijk denk ik. Ik ben er zelf aanzienlijk droger van geworden maar voor een ander zal het misschien niks doen. De mini's zijn niet duur, je kunt het altijd eens proberen.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 21:15

Ik heb de stick van loveli gekocht, de kleine tester *D
Ook met huisarts overlegd en we gaan proberen te kijken of medicatie iets is (oxybutynine).

Ik ga ook sowieso in april nog botox laten plaatsten want vind de resultaten erg fijn, het zweten was niet totaal weg maar wel meer "natuurlijk".

Dus ga even apart van elkaar kijken naar de deo en medicatie. En als alles maar een beetje werkt kan ik kijken om dingen te combineren? Stick met medicatie of medicatie met botox etc. Iemand hier ervaring mee?

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 12:56

iemand tips voor een arts in het noorden? Drenthe, Groningen, Overijssel, Friesland

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 23:29

AylaL schreef:
Ik heb de stick van loveli gekocht, de kleine tester *D
Ook met huisarts overlegd en we gaan proberen te kijken of medicatie iets is (oxybutynine).

Ik ga ook sowieso in april nog botox laten plaatsten want vind de resultaten erg fijn, het zweten was niet totaal weg maar wel meer "natuurlijk".

Dus ga even apart van elkaar kijken naar de deo en medicatie. En als alles maar een beetje werkt kan ik kijken om dingen te combineren? Stick met medicatie of medicatie met botox etc. Iemand hier ervaring mee?

Het zweten is ook nooit helemaal weg (zou heel slecht zijn) en moet juist meer natuurlijk zijn, dus dat is een prima resultaat.
Ik moest er ook even aan wennen dat ik gewoon zweette, maar alles beter dan constant drijfnat

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 18:23

Medicatie is mij ook verteld. Maar ook vertelde hij toen de bijwerkingen en met mijn werk kon het gewoon niet.
Wat het allemaal precies was weet in even niet. Maar je mocht er niet mee auto rijden of kon je rijden beïnvloeden.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:36

Ik neem even een oud topic over als dat mag :) Anders moet ik een nieuw topic openen.

Ik zweet niet mega mega overmatig, ene keer meer dan de andere. Maar toch wel last van vlekken en daardoor koop ik nu bijvoorbeeld geen grijze shirts. Terwijl het soms juist leuke kleuren kunnen zijn maar je gewoon heel goed zweetvlekken er door ziet. Nu gebruik ik wel wat spul zoals odorex en syneo maar dit is uiteindelijk ook wel troep en gebruik ik ook niet constant en soms werkt het ook niet. Toen hoorde ik mijn schoonzusje over van die pads, dat zij dat vroeger had. Maar ze kon niet meer zo goed herinneren of dat goed werkte. Dus ik even op ome alie opgezocht en gekeken wat dat precies was.

Iemand ervaring met deze dingen? Blijft dat ook zonder touwtje zitten? En helpt dit echt? Ongeacht waar dit vandaan komt, zat gewoon even op alie te zoeken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:43

Ben je bekend met Odaban?

Ook ik kan overmatig zweten; dit middel geeft me veel baat.... Ben er blij mee. Om de zoveel dagen aanbrengen na reinigen van de oksel, de nacht laten inwerken en voila; een dag of vier-vijf zweetvrij.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:45

Yes bekend mee. Maar ook dat werkt niet altijd bij mij. Daarom was ik benieuwd naar het gebruik van deze pads!

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 21:40

Amado7 schreef:
Yes bekend mee. Maar ook dat werkt niet altijd bij mij. Daarom was ik benieuwd naar het gebruik van deze pads!

Ik heb ook last van overmatig zweten en weleens pads gebruikt daarvoor. Niet deze, maar pads die je op je kleding kan plakken. Bij mij verplaatste het probleem zich alleen maar en ontstonden er zweetplekken naast en onder de pads.