Hier zojuist de fysio gehad; vooral beenkracht en wat conditie gedaan.
Rond lunch weer lekker een stuk fietsen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Niet dat ik dan snel ben haha. Ook haat aan burpees hier
. Gisteren weer 80 moeten doen haha!

Als ik de foto's zie van vrouwen die ook 24% hebben dan denk ik: maar ik zie er veel smaller uit. Misschien ben ik wel gewoon skinny fat.
Mijn spiermassa zat wel boven gemiddeld en was weer een kilo aangekomen deze week. Maar goed, dat probeer ik dus te vergeten voor nu. Nu eerst op vakantie.
Maar ik ben ook niet iemand die in de vakantie niks doet want ‘ik heb vakantie’. Trainen doe ik omdat ik het leuk vind, niet omdat het een moetje is. Dus ja, ook gewoon in vakanties en weekends. Eigenlijk nog wat fanatieker zelfs dan
Moet ik wel zeggen dat thuis een Olympische stang en gewichten heb, dus ben niet afhankelijk van openingstijden van sportschool.
.

9 dagen is heel veel. Ik hou zelf maximaal 6 aan, dat ik 1 dag in de week rust heb (soms 2)
Daarna als WOD:
travel_me; lijkt me dat dat goed door je schouders kan komen, misschien even wat rust geven anders? Volgens mij ga je best hard namelijk.
Het klinkt namelijk alsof je er best wel last van hebt.
Tessa, 28 jaar en hou me bezig met krachttraining. Aanvullend ben ik op de racefiets te vinden. Ik ben bezig met cutten en train 6x per week met een splitschema. Deze bestaat uit de combi's rug-biceps, borst-triceps en benen-buik. Ik train al langere tijd maar dan nu sinds een week of 3 met een op maat gemaakt schema. Vandaag is het rug-biceps dag
Maanlicht schreef:Ik heb besloten dat ik vanaf vandaag begin met bulken tot januari/februari. Mijn doel is nu vooral sterker worden, en dat lukt me niet echt in een cut.

Leuk om hier te volgen wat jullie doen! 

Sem_ schreef:Welkom voor de nieuwe mensen! 6x krachttraining, dat is flink Negerzoen! Hoe lang ben je dan gemiddeld bezig met een training met deze split?
afhankelijk van mijn tijd, zin en energie gooi ik er vaak nog wat cardio achteraan. Ik ben een typische endomorf qua lichaamstype dus ik bouw snel vet op en ook snel spier. Ik heb extra cardio nodig voor de verbranding.
ik vind dat erg leerzaam. Ik merk dat ik meteen motivatie vind in dit topic
leuk ook om eetschema's voorbij te zien komen. Daar zijn fijne ideeën uit op te doen