DezeNaam schreef:De aanhalingstekens staan er voor een reden, Lau. Als TS angstig is, dan hoop ik dat ze dit zelf mee zal delen. Jullie moeten haar geen woorden in de mond leggen.
Maar goed, aangezien mensen het niet kunnen verdragen dat TS mogelijk een onschuldige aandoening heeft en ik opteer om daar 1. Ofwel rekening mee te houden bij het gebruiken van een tampon of 2. Naar een huisarts te gaan ga ik dit topic ontstippen.
Als TS zelf nog vragen heeft wat betreft septate hymen mag ze mij altijd een PB doen (ik heb hier namelijk zelf ervaring mee).
Veel succes verder, TS.
TS ik wil je ten sterkste aanraden om hier NIET op in te gaan. Niemand kan zo via een scherm en paar letters weten of jij dat daadwerkelijk hebt en tips om dat op te lossen gegeven door onbevoegde personen zijn zeker niet de juiste om op te volgen.
Er zijn een aantal daadwerkelijk goede (onschuldige!!)tips gegeven TS wat betreft tampongebruik, hopelijk kun je daar iets mee.
Als het vervelend blijft of je wil het gewoon zeker weten, is daar je huisarts voor. Die kan met je praten, eventueel kijken en je geruststellen of als dat nodig mocht zijn je (laten) helpen.