Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce83 schreef:Voor diegene die Endomondo gebruiken om live te kunnen volgen hoe werkt dat?
TS ik loop altijd met de honden, niet ver maar goed. Soms lijkt het mij wel lekker om even zonder die twee te lopen, geen ogen op de rug te hoeven hebben en gewoon mensen kunnen passeren zonder gedoe. Maar op een of andere manier doe je dat dan ook weer niet?
Ik vind het zelf nooit raar om iemand alleen te zien lopen.
Sizzle schreef:In Nederland kun je echt niet kritisch verdwalen hoor, hooguit erg moe worden
[***] schreef:Doen jullie dat ook alleen? Naar bv. een bos rijden wat je totaal niet kent, met uitgezette routes en daar dan alleen zo'n route wandelen? Op de 1 of andere manier lijkt me dat toch wat spannend, want als je ergens een bordje mist ... Nu lost de technologie van tegenwoordig dat wel goed op, kan via internet de route downloaden en op mijn gsm volgen of ik nog steeds goed ga, kan zelfs spraak-instructies erbij krijgen als ik wilMaar toch, zo in je uppie in een onbekend bos ... Mijn moeder was er ook niet zo van overtuigd, haha.
[***] schreef:Doen jullie dat ook alleen? Naar bv. een bos rijden wat je totaal niet kent, met uitgezette routes en daar dan alleen zo'n route wandelen? Op de 1 of andere manier lijkt me dat toch wat spannend, want als je ergens een bordje mist ... Nu lost de technologie van tegenwoordig dat wel goed op, kan via internet de route downloaden en op mijn gsm volgen of ik nog steeds goed ga, kan zelfs spraak-instructies erbij krijgen als ik wilMaar toch, zo in je uppie in een onbekend bos ... Mijn moeder was er ook niet zo van overtuigd, haha.
Marie_Anne schreef:[***] schreef:Doen jullie dat ook alleen? Naar bv. een bos rijden wat je totaal niet kent, met uitgezette routes en daar dan alleen zo'n route wandelen? Op de 1 of andere manier lijkt me dat toch wat spannend, want als je ergens een bordje mist ... Nu lost de technologie van tegenwoordig dat wel goed op, kan via internet de route downloaden en op mijn gsm volgen of ik nog steeds goed ga, kan zelfs spraak-instructies erbij krijgen als ik wilMaar toch, zo in je uppie in een onbekend bos ... Mijn moeder was er ook niet zo van overtuigd, haha.
Ja, doe ik heel vaak. Ik heb de app OsmAnd, er zijn er vast nog meer, waarop alle wandelpaadjes ook staan, tot de kleinste aan toe. En je kunt je locatie aan zetten. Dus die heb ik er altijd bij voor als ik de route kwijt ben of er vanaf moet wijken om een of andere reden. Vind ik wel een prettig idee, ik weet graag waar ik precies ben ook. Beetje controlfreak.
Zo kan ik nooitverdwalenerg moe worden.