Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessol schreef:Ik meld me hier ook even! Ik beweeg reletief veel normaal. Met twee honden en 2 pony's in eigen beheer is mijn dagelijks stapdoel 10000 stappen, wat ik ook meestal haal. Af en toe ging ik ook 5km hardlopen.
Nu kreeg ik anderhalve maand geleden een ongelukje met mijn paard: gebroken kuitbeen en sleutelbeen. Met de eerste 3 weken nog geen 1000 stappen per dag.Ik eet heel erg graag en toen zag ik pas het effect van die beweging, ik ben best wat bijgekomen. Ik ben dus terug in opbouw en wil heel erg graag terug naar meer beweging gaan. Nu zit ik gemiddeld aan een 6000 stappen per dag. Ik ga aanvullend ook gaan fietsen nu, een 15 km lukt op dit moment.
Wat is iedereen hier goed bezig! Ik zag dat er mensen skeeleren. Ik dacht om dit ook op te nemen als mijn enkel terug oké is. Het ziet er op de 1 of andere manier minder belastend uit dan hardlopen, of zie ik dat verkeerd?
XxLMMxX schreef:Ik heb een beetje rustig aan gedaan vandaag.
Skeelertraining overgeslagen om naar de huisarts te kunnen. En niet te veel andere activiteiten verder. Maar voel me wel serieus beter vandaag, dus gaat de goede kant op, en heb vanavond nog een mooie 5 km met mijn oude pony gelopen. Was fijn.
Maartje welkom! Leuk dat je het skeeleren met je hond doet. Ik zit er ook aan te denken om te starten met fietsen. Spinnen lijkt me dan weer niks. Maar super dat je die ruimte hebt. Zet m op.
Zertab wat goed!!
Zertab schreef:@xxlmmxx: maar toch mooi gewandeld nog
@maartje: hoe komt het dat je qua bewegen niets gedaan hebt? Soms heb je zo'n dag.. morgen weer een nieuwe
Morgenvroeg lesje Bodypump meepakken, ze hadden nog een plekje voor mij
Maartje1990 schreef:Zertab schreef:@xxlmmxx: maar toch mooi gewandeld nog
@maartje: hoe komt het dat je qua bewegen niets gedaan hebt? Soms heb je zo'n dag.. morgen weer een nieuwe
Morgenvroeg lesje Bodypump meepakken, ze hadden nog een plekje voor mij
Gewerkt van 7 tot half 4 toen nof naar schoonmaakadres. En werk in de zorg dus loop wel veel maar dat noem ik niet bewegen. Ben nog op en met de fiets naar paarden geweest maar die tel ik ook niet mee want dat is de gewone beweginf die ik altijs heb. Zou het ook beter kunnen formuleren als extra sporten oid
Maartje1990 schreef:Zertab schreef:Goed bezig Maartje!
Ik heb vanmorgen een uur bodypump gedaanEn ga denk ik vanmiddag nog en rondje wandelen.
Jii ook goed bezig!
Wat is bodypump eigenlijk precies?
XxLMMxX schreef:Voor iedereen liggen de bewegingsdoelen weer anders inderdaad. Mooi juist!
Goed bezig Zertab en Maartje.
En Maartje ik heb geen idee wat een normale zwemprijs is. Mij klinkt het goedkoop.
Na mijn werk een rondje hardgelopen met trainer en andere lopers. 5 km in 45 minuten. Geen snelle tijd.
Maar ik ben pas een ruime maand begonnen met lopen. Dus eigenlijk wel heel tevreden. Dit was een tempo die ik goed vol kon houden.